2020-03-26, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Blir tyvärr Julia som kommer åka ut på Måndag.Glasman kommer få gruppens röster pga hans manipulativa smörjande nu på sistone

Aldrig att gruppen röstar på Glasman. Alla (minus sami, julia, frida) har sagt att de vill ha ut han först.. Sen genomskådar många av de smörandet.
2020-03-26, 14:37
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
HAHAHAHAHAHAHAA nej. Styrka och uthållighet är inte samma sak.

Hon har både starkare och uthålligare ben än dom andra.
2020-03-26, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Nja, såg inte riktigt ut så tycker jag. Victoria hade bättre teknik än dem andra genom att ta små steg och hålla balansen och hålla en bättre rytm. Det var ändå legit att hon vann även om det suger.
Jag tyckte absolut det såg ut så. Hon kunde ta längre steg än typ alla tillsammans, vilket inte bara kan vara pga styrka. Oavsett är det jävligt dumt att använda band som behöver knytas när det är omöjligt att knyta lika hårt på alla.
2020-03-26, 14:38
Medlem
Jävlar vad Vickan har ändrat humör nu!’ Undrar om Julia och glas fortfarande är två jävla miffon!
2020-03-26, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fucking skämtar ni eller. Man såg ju att Victoria hade lösare åtknutet än de andra.

Nu är det jag som slutar kolla för resten av veckan. Jävla pissprogram.

Hejdå, vänner.
Dessutom är det förmodligen olika ”styrka” på banden. Tjejerna fick andra färger än killarna, oftast är det olika färger på hur segt bandet är.
2020-03-26, 14:39
Medlem
Drömmen vore ju ifall frida/mergim vinner makten, mergim räddar ju lennie alla dagar i veckan, frida räddar glas/julia
Sami måste ju ta jasse i omröstning där vi får rädda en annars ger jag upp
sen kan ju bb rigga den ifall jasse skulle få fler röster oxå :P
dock tycker jag hellre att det ska vara fair games framöver, visst 1 rigg hände men inga fler hoppas jag.
då har vi jasse mot glasman/julia
Jag har inget emot att juden/julia åker men jag har absolut inget emot att jasse åker heller
tänk om bb gör världens twist att båda två som går in i uppdragsrummet får lämna fy fasen vad jag skulle garva ihjäl mig
Medlem
Hade varit intressant att se Victoria lipa veckan ut när hon skulle hänga löst. Nu blir inte så. Skit!
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Hon har både starkare och uthålligare ben än dom andra.

Inte uthålligare än Lennies. Det är mitt tips, o varken du eller jag vet svaret så lek inte Allan.
Medlem
Lunatics avatar
Vickan och Jassa tjuvstartade, Dom borde blivit diskade.
Vickan började springa då startade Jassa springa också,
dom han 2-3m innan Sami och Lennie började på tonen.
vafan är det här. DISKA DOM 2
Sami sa även till att det är på signalen när Vickan och Jassa tjuvstartade.
2020-03-26, 14:40
Medlem
Globalisten55s avatar
Såg ut som eller det var att dem knöt Lennys fötter mycket hårdare.BB styr detta i deras riktning,inget snack om den saken efter bevittnat denna tävling
2020-03-26, 14:40
Medlem
herpesvårtas avatar
Så Vicky vann och är immun nu? Och Jassa kommer förmodligen räddad av den med makt. Då sitter alla jävla idioter i huset säkert denna vecka med andra ord. Igen.

Kul det ska bli att få göra lite annat resten av denna vecka då!
2020-03-26, 14:41
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Vickan och Jassa tjuvstartade, Dom borde blivit diskade.
Vickan började springa då startade Jassa springa också,
dom han 2-3m innan Sami och Lennie började på tonen.
vafan är det här. DISKA DOM 2
Sami sa även till att det är på signalen när Vickan och Jassa tjuvstartade.

Ja jag tycker fan Sami vann tävlingen. Världsvana-Vicky och Jasse tjuvade flera gånger och Lennie använde väggen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in