2020-03-26, 12:42
Medlem
Har Amilia och Viktoria glömt bort att Sami kan vinna tittarnas röst?😂👏
2020-03-26, 12:43
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Hade Amilia varit lika hatad om hon hade samma kropp som Julia?

I det närmaste, ja. Hon har en hemsk personlighet. Lat till tusen och tycker extremt synd om sig själv hela tiden. Säger aldrig tack när någon hjälper henne osv osv.
2020-03-26, 12:43
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja, det hade hon. Man ogillar inte Amilia för hennes kropp, utan för hennes personlighet.

Förstår din poäng, men just här gick inte hissen hela vägen upp.

Då hade väl kommentarerna inte handlat om hennes vikt?
Jag tycker hon är fin!
2020-03-26, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vilken jävla blattebrud Victoria är! Ska hålla på med förortsslang och prata som Alex. Vidrigt beteende. Jag avskyr verkligen den där bruden.
Fast hon är inte från förorten
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Utan tvekan. Se bara på Frida; hon är också fet. Men de flesta här skiter i det.

Men så onödigt att prata om vikten då istället tänker jag?
Jag tycker hon är fin sen är personligheten lite dryg.
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
I det närmaste, ja. Hon har en hemsk personlighet. Lat till tusen och tycker extremt synd om sig själv hela tiden. Säger aldrig tack när någon hjälper henne osv osv.

Tråkigt att man fokuserar på vikten främst. Med namecalling osv.
2020-03-26, 12:45
Medlem
1c9r5s avatar
Gillade verkligen Vickan för typ en-två veckor sedan. Vad sjutton har hänt med henne? Så fruktansvärt dålig förlorare och SÅ dryg. Och SÅ säker på att hon vet bäst om allt.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Jag tycker hon är fin!

En elak, falsk och ondsint människa kan aldrig vara fin i mina ögon. Därför ogillar jag Amilia, Victoria och Jassa.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det bästa som kan hända nu är att sami vinner immunitet idag,
då hänger lennie,jasse,viccan (glasman/julia)
Sami/frida vinner makten och räddar glasman/julia
Jasse/lennie räddas av tittarna
Drömmen vore jo ifall jasse satt mot viccan. tror alla har övertag på viccan när det gäller omröstningar av tittare av alla de som kommer hänga löst

Det scenariot i huset skulle få mig att gå lös på möblemanget. Det hade varit störtkul. Jullan eller Glasman, någon kommer sitta säkert. Sami vinner tittarna det är stensäkert. Man kan ju hoppas att Frida kan på något sätt vinna makten .Trots allt alla uträkningar så tror jag i slutändan att någon av de fyra kommer sitta på elstolen på måndag. Lite sjukt att varken Glasman eller Julia inte får tävla vidare. Men nu är det så och man kan spekulera sig till döds varför det är upplagt så.
2020-03-26, 12:46
Medlem
Citat:
Jag tycker hon är fin!
Återigen: hissen går inte hela vägen upp här.

Folk använder skällsord mot henne för att hon beter sig vidrigt. Om det är okej? Det tycker jag inte. Men folk hatar inte henne för hennes kropp, och det förstår nog du också om du tänker efter lite. Och om du läser tråden så kan du se att folk skriver liknande skällsord om Jasmine och Victoria också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Har Amilia och Viktoria glömt bort att Sami kan vinna tittarnas röst?😂👏
Ja. De har glömt bort honom helt. 😂
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nä, absolut inte. Speciellt Amilia verkar vara väldigt nervös. Men snart är det D-day även för henne.

Längtar.

Drömmen är att Amilia åker mot Glasman i en duell. (Sami är för uppenbart att han vinner)
Förstå Daniel Glasman sträcker upp sina händer i luften, Sami och Julia kramandes runt honom. Bredvid sitter Lennie och tröstar Stapelfeldt, o Mergim kan inte hålla sig för flin i bakgrunden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in