2020-03-26, 12:29
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Jag tittar liven, missat en del nu sista veckan men innan såg jag mycket, och helt ärligt så har jag inte sett att hon äter mer chips än andra. Men.. jag kollar inte så noga att jag ser hur stora portioner varenda deltagare tar
Nej, men det är ju ditt problem då, när du inte är lika observant som vi andra är.

Amilia äter betydligt mer än de andra och det är anledningen till att hon ser ut som hon gör. Amilia hade även bäst förutsättningar av alla att gå ner i vikt, med tanke på all vätskeansamling i hennes kropp. Om inte för tävlingen, så för hennes hälsas skull. Om hon däremot skulle säga "jag kan, men jag vill inte" skulle det vara en helt annan femma.

Man behöver dessutom inte röra sig ens en meter så länge man ligger på kaloriunderskott. Resultatet kommer ändå bli att man går ner i vikt.
2020-03-26, 12:29
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Aa. Det känns som det kan vara lite uppgjort i BigBrother i år.
Vi får rösta via app så produktionen får en fingervisning om vilka vi gillar och vill ha kvar,
Sen styr BB i sista hand, och kan sen avgöra vem som ska åka.

När Glasman och Jullan satt löst mot varandra va det uppenbart att BB kan fiffla med röstning.
för det va typ 60% som ville att ha utröstning, när det frågades runt på nätet.

Klart de kan fiffla. Men är osäker om den senaste omröstningen då flertalet är tysta röster och besöker aldrig sociala medier. Jag tror att vi kan vara rätt så blinda och hänga upp oss på vad som sägs i sociala medier om BB 2020 och vem och var rösterna läggs.
2020-03-26, 12:31
Medlem
Vilken jävla blattebrud Victoria är! Ska hålla på med förortsslang och prata som Alex. Vidrigt beteende. Jag avskyr verkligen den där bruden.
2020-03-26, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Mergim hatar Vickan, men han ska rädda henne ändå om han vinner makten???????

Och samma med Alex,han snackade så mycket skit om V igår med Martin.
2020-03-26, 12:32
Medlem
Zingo2s avatar
Sami bryr sig inte så mycket, tror han vill sitta löst på måndag.😀
2020-03-26, 12:33
Medlem
Boonks avatar
Citat:

Han skulle lätt kunna resonera så
"Gillar dem mig inte så kan jag dra hem ändå".
2020-03-26, 12:34
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Klart. Det blir bara en motivation boost!
2020-03-26, 12:34
Bannlyst
Roligare med dålig stämning och konflikter i huset, hoppas Glasman och Jassa kommer hänga löst, gärna mot Sami som dom vet att dom förlora mot.
2020-03-26, 12:35
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Han skulle lätt kunna resonera så
"Gillar dem mig inte så kan jag dra hem ändå".
Fast så borde de alla resonera. Men det är som att de själva vet att de är luffiga personer som ingen gillar. Men de alla verkar fatta att Sami kommer gå långt. 🙃
2020-03-26, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vilken jävla blattebrud Victoria är! Ska hålla på med förortsslang och prata som Alex. Vidrigt beteende. Jag avskyr verkligen den där bruden.
Hon brukar hänga med BBC killar. Skryter om att hon är vän med fotbollsspelaren Gero. Det är bekräftat av henne.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Nä, mot glasman ryker han
Själv är jag rätt övertygad om att Vickan ryker mot Glasman. Känner väldigt många människor som aldrig går in på sociala medier och kollar bara på kvällen. Samtliga är för Glasman trots min lobbing för Sami. Fast de är över 25 och runt 30. Där har Glasman sitt största följe. Oftast är de också högutbildade och "bättre" jobb. Nu sitter de hemma och kollar BB på kvällen och tycker det är kul. Om inte Corona hade varit framme hade den kategorin aldrig tittat på BB. Jag är väl den ende idioten som kollar live.
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jag vet att det är väldigt många som pratar som Amilia i verkligen livet(du verkar vara en sån också), men ingen av er skulle förstå det innan ni filmades 24/7 och troligen inte ens då, utan det skulle behövas tusentals kommentarer i ett forum om hur hjärndöda ni är innan ni kanske skulle låtsas förstå

Hahaha oj, vad får dig att tro att jag snackar skit som Amilia, och att jag är hjärndöd?

Du låter.... smart!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in