2020-03-26, 10:06
Medlem
Julia är 10 år mentalt men ser ut som 45, sjukt konstig kombo.
2020-03-26, 10:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Den av de två som förändrade sin vikt minst skulle bli autonominerad. Säg att det handlar om 2 kg ± på 3 dagar, det är inte så farligt egentligen.
Men va!? Ska de inte bli autonominerade längre!? Jävla fjollproduktion.
2020-03-26, 10:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Julia är 10 år mentalt men ser ut som 45, sjukt konstig kombo.
Käften. Hon är riktigt snygg.
2020-03-26, 10:09
Medlem
Bbbloopers avatar
Är lite kluven vill ha jag vill ska vinna idag. Helst vill man ju ha ut Amilia men risken är stor att det är Frida som åker om rosa hänger löst. Hon är inte så bra i tävlingar och lär inte bli räddad av någon.

Vinner dock dom rosa så hänger ju Vickan löst och det är ju inte så dumt heller. Då sitter hon mot Sami, Lennie och Jassa som alla är betydligt mer populära. Visst hon skulle kunna vinna imunitetstävlingen senare men
Igen förutom ev Alex skulle rädda henne med maktens hjälp..
2020-03-26, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Käften. Hon är riktigt snygg.

Nja usch, ser verkligen sliten ut. Medicineringen för att hålla psykfallet i schack har verkligen tagit ut sin rätt. Silikonbrösten gör inte saken bättre heller, kirurgen borde få sparken för det ingreppet.
2020-03-26, 10:10
Medlem
Bellamorras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Är lite kluven vill ha jag vill ska vinna idag. Helst vill man ju ha ut Amilia men risken är stor att det är Frida som åker om rosa hänger löst. Hon är inte så bra i tävlingar och lär inte bli räddad av någon.

Vinner dock dom rosa så hänger ju Vickan löst och det är ju inte så dumt heller. Då sitter hon mot Sami, Lennie och Jassa som alla är betydligt mer populära. Visst hon skulle kunna vinna imunitetstävlingen senare men
Igen förutom ev Alex skulle rädda henne med maktens hjälp..

Ja alltså det är ju hybris oavsett, dvs Amilia vs Victoria, så vi tittare både vinner o förlorar oavsett vilket lag som vinner
2020-03-26, 10:11
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Men va!? Ska de inte bli autonominerade längre!? Jävla fjollproduktion.

Jo, tror att den av de två som anses ha sämst coachning blir autonominerad

Frågan är om det är huset eller vi som får avgöra det.
2020-03-26, 10:14
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Nja usch, ser verkligen sliten ut. Medicineringen för att hålla psykfallet i schack har verkligen tagit ut sin rätt. Silikonbrösten gör inte saken bättre heller, kirurgen borde få sparken för det ingreppet.
Hon har ett fantastiskt leende och en sexig hållning. Allt hon gör ser fantastiskt ut, tack vare hennes tid som gymnast. Jag anar avundsjuka...
2020-03-26, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squin.Teye
Ser deltagarna vilken kamera som sänder?
Det var nog den dummaste frågan jag hört i mitt 25åriga liv, kamerorna ser ju likadana ut och är igång 24/7 hur tänkte du dom skulle veta de
2020-03-26, 10:16
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Jo, tror att den av de två som anses ha sämst coachning blir autonominerad

Frågan är om det är huset eller vi som får avgöra det.
Det stämmer, den som vinner sitter säkert, den andra hänger löst på måndag.
Det stod ocksi brevet att det är BÅDE huset OCH tittarna som avgör vem som vinner coachingen!
2020-03-26, 10:17
Medlem
Bellamorras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Det stämmer, den som vinner sitter säkert, den andra hänger löst på måndag.
Det stod ocksi brevet att det är BÅDE huset OCH tittarna som avgör vem som vinner coachingen!

Så om vi röstar att Julia vann o deltagarna att Glas vann, vad händer då?
2020-03-26, 10:19
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det var nog den dummaste frågan jag hört i mitt 25åriga liv, kamerorna ser ju likadana ut och är igång 24/7 hur tänkte du dom skulle veta de

Däremot kan man se om en kamera är med på noterna. Man kan se om linsen rör sig och om den vrider på sig. Om det sker sitter ju någon och styr kameran och då är det stor chans att den kameran sänder ut. Sen om det är DC eller någon annan av de livekameror som finns är osäkert. Med det sagt så filmar alla kameror hela tiden, men inte alltid så att det de filmar sänds ut, såklart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in