2020-03-26, 08:15
Medlem
Pallestroms avatar
Varför täcker Sami över märket på sina kläder (Hype)? Kan väl inte vara att de inte får visa upp och göra reklam för olika tillverkare...?
2020-03-26, 08:19
Medlem
Bellamorras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Varför täcker Sami över märket på sina kläder (Hype)? Kan väl inte vara att de inte får visa upp och göra reklam för olika tillverkare...?

Precis så är det, Jocke var t.ex. tvungen att lämna ifrån sig sin rolex eller vad det var
2020-03-26, 08:28
Bannlyst
Ni som följer andra sociala medier, hur mycket större stöd har Sami än Lennie, för dom två är storfavoriter hos spelbolagen?
2020-03-26, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Ni som följer andra sociala medier, hur mycket större stöd har Sami än Lennie, för dom två är storfavoriter hos spelbolagen?

Sami har överlägset stöd men Lennie knappar in. Sköter sig Sami dock och inte snackar så mkt skit och umgås med andra än Glasman så är han säker.
2020-03-26, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellamorra
Hahaha TACO-AMILIA som åt sex tacos, glass och sen nattmackor på några timmar

Som trodde flera kg godis var bara till henne

Alltså nä detta är helt otroligt, komedi på hög nivå

Jag önskar jag kunde äta så mycket tacos/tortillas!

Vem ska åka om rosa laget hänger löst och vem om det gula gör det? Vi är nog inte enade i frågan sålänge det inte handlar om Amilia va?
2020-03-26, 08:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Det enda rättvisa borde ju vara att Amilia hänger löst mot någon av julia eller glasman. Så behöver de inte bli någon makttävling heller.
Jag håller med aww. Vi får hoppas att gula laget vinner idag.
2020-03-26, 08:34
Medlem
Squin.Teyes avatar
Alex " Al Bundy"...
2020-03-26, 08:35
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Får hoppas fler sitter löst på Måndag.
tycker det är lite tråkigt med endast 2st.
För man kan nästa räkna ut vilken som får lämna då.

Ja det känns ibland som att det skulle vara uppgjort på förhand i BB 2020.
2020-03-26, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Sami hade runt 4 i odds i början, senare 1,50 i odds, när Anty som var solklar favorit, åkte ut. Lennie var uppe på runt 20-25 i början, men det verkar som många småtjejer gillar honom. De gillar när han visar känslor och är snäll. Tycker själv han är extremt tråkig. Jag tycker han ska ligga runt 4 i odds för jag tror Sami är rätt överlägsen ändå.
2020-03-26, 08:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Sami hade runt 4 i odds i början, senare 1,50 i odds, när Anty som var solklar favorit, åkte ut. Lennie var uppe på runt 20-25 i början, men det verkar som många småtjejer gillar honom. De gillar när han visar känslor och är snäll. Tycker själv han är extremt tråkig. Jag tycker han ska ligga runt 4 i odds för jag tror Sami är rätt överlägsen ändå.

Konstigt att unibet bara hade spelet öppet på Big Brother förra veckan när Sami och Glasman hotade att lämna!
Dom hade skyhögt odds på Lennie 12.00 som många inkl jag bettade på.
Men nu när både Sami och Glasman beslutat sig för att stanna går det inte längre betta på Big Brother, skumt.
2020-03-26, 08:44
Medlem
Lord2Moynes avatar
Har stamhövdingen blivit av med sin hövdingstitel? Han ser så jävla nere ut nu på morgonen!

Upp och hoppa Amilia, snart är det frukost! Mums filibabba, det gör gott för magen det.
2020-03-26, 08:47
Medlem
Squin.Teyes avatar
Fel Alex!

Det är haka från Nya Zeeland...

MAORIER! Och ingen annat...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in