2020-03-25, 23:50
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
50.5% mot 49.5%

mer riggat än EU-valet 1994

Det var en fin stund att dela med er! Jämnaste röstningen i HISTORIEN!
2020-03-25, 23:53
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
När det gäller BB 2020 så kan alla omröstningar vara riggade inte bara måndagens.
I huset vet man aldrig något som händer inte vi heller.
Nej, men jag har ändå vänt mig mot konspirationsteorierna. Tills de började gå emot mig...
2020-03-25, 23:58
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Jepp, det kan vara så. Men jag har tolkat breven och det faktum att både Glas och Jullan hängde löst i måndags som att en av dem KOMMER att hänga löst nu på måndag, dvs de kommer inte få tävla om individuella immuniteter som alla andra som hänger löst.

Du kan ha rätt men informationen som finns på BB sidan specar att3de hänger löst. Vilket alla gör just nu.
Efter deras tävling kommer en av dom sitta säkert. Den informationen finns ju på hemsidan.
Sedan kommer någon av dom sitta löst. Men det kommer ju även andra att göra. Eller tolkar du det som att inte får tävla vidare under några som helst omständigheter?
Jag vet ju inte säkert för jag utgår från texten på hemsidan. Men där står inget om att någon av dom inte får vara med i de individuella tävlingarna. Det är ju självklart en tolkningsfråga.
2020-03-26, 00:01
Medlem
Jasse och Martin är ju dom tråkigaste någonsin. Klänger på varandra! Det är fan det enda dom bidrar med. Svin trist
2020-03-26, 00:02
Medlem
Å herre gud.
Jasmine klagar i rosa rummet på att sovrum 1 pratar när hon vill sova (ca. Kl 23.00)
Nu springer hon runt i sovrum 1 och fnissar och hoppar på Martin när de andra vill sova??
2020-03-26, 00:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Nej, men jag har ändå vänt mig mot konspirationsteorierna. Tills de började gå emot mig...

Det är inte bara du som har konspirationsteorier angående Big Brother 2020.
TV4 visar aldrig öppet några siffror även när det gäller andra produktioner än Big Brother.
Det gäller ju också program som Idol och Let's Dance mm.
2020-03-26, 00:03
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Du kan ha rätt men informationen som finns på BB sidan specar att3de hänger löst. Vilket alla gör just nu.
Efter deras tävling kommer en av dom sitta säkert. Den informationen finns ju på hemsidan.
Sedan kommer någon av dom sitta löst. Men det kommer ju även andra att göra. Eller tolkar du det som att inte får tävla vidare under några som helst omständigheter?
Jag vet ju inte säkert för jag utgår från texten på hemsidan. Men där står inget om att någon av dom inte får vara med i de individuella tävlingarna. Det är ju självklart en tolkningsfråga.

Fan tänk dig för nu när du bemöter trollen. Fick 2 varningar på 2 timmar tidigare idag, gymnasiet må få börja snarast.

OnT: värt att slå på streamen eller är det sängdags?
2020-03-26, 00:04
Medlem
Citat:

Vi har ju redan tidigare sett att BB ändrar lite som dom vill. Men nu skriver en till samma sak som jag sa.
En av Julia eller Glas kommer hänga löst av vad jag/ vi läst

Rätta mig gärna om du har bevis
2020-03-26, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Å herre gud.
Jasmine klagar i rosa rummet på att sovrum 1 pratar när hon vill sova (ca. Kl 23.00)
Nu springer hon runt i sovrum 1 och fnissar och hoppar på Martin när de andra vill sova??
Dom andra håller ju också på. Sami kasta snickers i huvet på Martin
2020-03-26, 00:13
Medlem
Dem vaknar till liv igen funderingar om de ska
äta några smörgåsar någon ska
röka.
2020-03-26, 00:14
Medlem
Magiskt när sovrum 1 knasar runt och DC klipper till Victoria som står med örat tryckt mot deras dörr och uppspärrade ögon och tjuvlyssnar, så orolig att någon där inne äter i smyg
2020-03-26, 00:15
Medlem
Citat:

Nej glasman eller Julia hänger löst på måndag , deras uppdrag avslutas inte imorgon med resten utan försätter till lördag så får tittarna eller deltagarna bestämma vem som vann.
Sen kan dom säkert räddas av en makt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in