Citat:
Ursprungligen postat av
EnergizerBunny
Ja, jag förstår ju att du är mer vänster än självaste vänsterpartiet och resten av vår idiotregering. Du är en av de som gråter när gärningsmannen till ditt döda barn utvisas, eftersom du tycker synd om gärningsmannen.
Du är en av de som offrar dina föräldrars och dina barns hälsa, för att ta hit så många kriminella bidragstagare som någonsin möjligt.
Du är en av de som välkomnar coronaviruset med öppna armar, må det döda 10% av befolkningen, bara för att... ja varför egentligen? Det vet jag inte ens för det är så jävla korkat, men det kanske du kan ge svar på.
Få människor håller med dig och din mentalitet, som hellre offrar sina föräldrar för att rädda 15 helt andra okända människor, som rentav skulle kunna vara massmördare allihopa. Kära någon.
Du får slås med hur många halmgubbar du vill.
Dina föräldrar får vara värd 15 människoliv. Men jag har inte den stammentaliteten.
Jag fattar inte hur 15 döda i cancer pga finanskris i ditt huvud blir 15 invandrade bidragstagare. Det var du som gjorde det hoppet.
Om nån räddar mig istället för 10 ariska förvärvsarbete så tycker jag det är fel. Låter det bättre så för dig?