2020-03-25, 20:37
Medlem
__Alez__s avatar
Klart vi ska plocka ut Amilia om vi får chansen oavsett vem hon står emot.

Hon sa senast idag att hon är rädd för att lämna.
Bra för Lennie och Mergim om Amilia åker.
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Är du inte klok?? Första chansen att få ut Amilia - TA den för fan. Hon kommer bli räddad vecka efter vecka och sen sitter hon plötsligt där mallig i en final. Och mot Glasman? Fatta hennes min att åka ut mot just honom.

What's wrong with people?
Mellan idiot-glas och latmask-Amilia= rösta kvar Fettot. Glas är heeeelt störd. Hon med. Men inte på ljust det äckliga viset. Hon ryker nästa vecka.
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
Amalia AKA våning 32 kommer få reda på att alla hatar henne när hon kommer ut.. Glasman kommer inte läsa på forum, däremot kommer han gå i personlig konkurs av att åka ut
"Haters gonna hate" kommer den inskränkta människan säga och fortsätta leva på att hon tog sig så långt i BB. Frågan är dock kanske vem vi står ut med längst. Amilia-baraprataommigsjälvochalltärsåsyndomig, eller Glasman-Långkalsonggårbakomryggenpåallarumpsniffarmannen
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Klart vi ska plocka ut Amilia om vi får chansen oavsett vem hon står emot.

Hon sa senast idag att hon är rädd för att lämna.
Bra för Lennie och Mergim om Amilia åker.
Det är dags för henne att trängas på t-banan.
2020-03-25, 20:38
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag tycker också att han skulle kunna komma ut för det är uppenbart vart hans preferenser ligger. Men han har det svårt med familjen som kollar och hans religion där homosexualitet är en styggelse. Har haft polare när jag var aktiv som kom först ut runt 30 och det var mycket skit i familjen även då alla är svenskar men pingstvänner

Japp.. religionen i vägen.. Hoppas Mergim kan bli självstående så han kan va sig själv.. Lennie får han dock ej, han är reserverad till Vickan inne och HeligModer (efter skatt) ute.
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Wow. Julias volangtröja kostade 11k. Det är heeelt sjukt.
Wtf 11 k, nu kan jag inget om kvinnokläder, men är den inte .....ful?
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellamorra
Alla ska rösta ut Amilia annars gör jag voodoodockor föreställande er
Du får prova något Virtuellt Android progg för att rösta flera gånger i Bigbrother appen, men på datorn då.
Jag har inte testat det än. ska prova det
2020-03-25, 20:39
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
"Haters gonna hate" kommer den inskränkta människan säga och fortsätta leva på att hon tog sig så långt i BB. Frågan är dock kanske vem vi står ut med längst. Amilia-baraprataommigsjälvochalltärsåsyndomig, eller Glasman-Långkalsonggårbakomryggenpåallarumpsniffarmannen

Jag vet ärligt inte.. har inte bestämt mig.
2020-03-25, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det smärtar mig också att jag börjar gilla Mergim. Efter dagens coaching så såg man en ganska nice person.
Jag med! Men det lär väl vända igen. För mig brukar det variera från timme till timme.
2020-03-25, 20:44
Medlem
Globalisten55s avatar
Otroligt att BB bara ändrar schemat Huxflux
BB produktionen är verkligen riktigt dåliga
2020-03-25, 20:45
Medlem
Varför tror jag mig ha hört att Lennie är bisexuell? Har han sagt det eller är det något jag inbillar mig..
2020-03-25, 20:45
Medlem
What's the fucking point att betala för "liven" när man kan följa 3 st. i poolrummet, DC och alla andra är borta? Tack för ett bra jobb producenten. När väl 5 stycken kommer in i köket/soffan, så zoomar man i på 2 personer och ingen mick på någon av dem. 😡
Jävla trött!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in