2020-03-25, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Det var en svår och bra jävla fråga! Känns som reaktionen från dem båda skulle bli exakt lika sjuka.

Han hade inte kunnat välja? Ärligt, för gott hjärta för det. Hade singlat slant i direktsändning??
Det KAN ju bli så den här veckan, eftersom Amilia och Mergim är i ett lag och han i det andra. Och ja, verkligen. Båda skulle banga ur totales.

Vill typ att detta ska ske nu, för att se hur han gör. Har verkligen otroligt svårt att tänka vem han skulle välja. Om man skulle bortse från alla eventuella reaktioner så tror jag att han spontant hade valt Mergim. Men han skulle givetvis ta hänsyn till dessa eventuella reaktioner. Och han skulle antagligen bli helt knäckt
2020-03-25, 18:48
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hur kul hade varit att se BB utan rainbows?
Tror många skulle vilja vara med dom, men vågar inte.😀
Vad tror ni?
Svintråkigt, allt hade bara handlat smygsex under prassligt täcke mellan SDJassa och slagskämpen som redan i år deltagit i minst 10 slagsmål samtidigt som han är en fuckboy. Eller Amalias som enligt henne är en fantastisk kändis inom Lilla Essingen onda ögon då hon inte får äta alternativt Lennies glada tillrop när BB-rösten beordrar att att alla ska ta livet av sig. Hela bunten är fan fullkomliga idioter förutom Glasman, Julia och sedan underbara Sami som är outstanding, se bara på hans milda goda ögon vikken kille
2020-03-25, 18:49
Medlem
Citat:
Här har du missförstått det som hände vid matbordet fullständigt. Haha! Vet exakt vad du menar.

Dem har ingenting emot varandra över huvud taget. Sluta sprid lögner.

Sprider jag lögner? när jag frågade, sur fitta
2020-03-25, 18:51
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det KAN ju bli så den här veckan, eftersom Amilia och Mergim är i ett lag och han i det andra. Och ja, verkligen. Båda skulle banga ur totales.

Vill typ att detta ska ske nu, för att se hur han gör. Har verkligen otroligt svårt att tänka vem han skulle välja. Om man skulle bortse från alla eventuella reaktioner så tror jag att han spontant hade valt Mergim. Men han skulle givetvis ta hänsyn till dessa eventuella reaktioner. Och han skulle antagligen bli helt knäckt

Håller med dig fullständigt. Vill också se det!

Var också inne på att han väljer Mergim, men sen tänkte jag att han väljer Amilia för att han har räddat Mergim en annan gång, så det krockar och slutsatsen blir han singlar slant i soffan när Malin ber honom välja?
2020-03-25, 18:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Dom små tjafsade lite vid middagen precis. Alex är små sur

Va vilka tjafsade?
2020-03-25, 18:52
Medlem
Är julia psykopat? martin sa ju att han inte gillar när folk stjäl folks dricka och godis. Sedan så är det första hon gör är att stjäl hans choklad. wtf.
2020-03-25, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Va vilka tjafsade?

Nä de va inget. enligt sur kuken härinne
Medlem
Citat:
Håller med dig fullständigt. Vill också se det!

Var också inne på att han väljer Mergim, men sen tänkte jag att han väljer Amilia för att han har räddat Mergim en annan gång, så det krockar och slutsatsen blir han singlar slant i soffan när Malin ber honom välja?
Hoppas hoppas hoppas det blir så!

Ah, sant. Fan vad sjukt det skulle vara i sådana fall hahah. Hade varit det mest dramatiska på hela säsongen.
Medlem
Deus-Culpas avatar
Tjejen med fraktur i foten går omkring på tå helt obemärkt. Vilken chock att hon inte kan delta på hälsoveckan... verkligen.
2020-03-25, 18:54
Medlem
"Woooho Amilia du är frisk"

Ja, för att hon aldrig har varit "sjuk" hur kan folk fortfarande tro på att hon har skadat sig på riktigt.
2020-03-25, 18:55
Medlem
Citat:
Här är en lögn din jubelidiot. Inte fan är det en fråga heller ditt jävla mongo.

Han har varit små sur hela dagen. Bög
2020-03-25, 18:55
Medlem
Amilias fot verkar ganska läkt ja

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in