Citat:
Ursprungligen postat av
gloriouslife
Han vittnade förra veckan.
Obs!
Jag har bara länkat och citerat!
Jag tror
inte att JS är outredd eller att han är den som är den skyldige!!!
Att utredningen inte skulle ha kollat honom kan man helt utesluta.
Lägg märke till att redan 2014, när JS och LW hade det korta "förhållandet" så var SD utanför L*enas hus och "hälsade" på när JS var där, som han påstår i förhör att de "brukade göra; typ deras hälsning. Det slutade alltså med att JS gick hem.
Från rättegångsdag 20 mars-20; samma vittne:
"
20 mar 2020 09:09
– Vi var ett par under en kort tid. Men det är svårt att definiera vad vi hade. Det ebbade senare ut mer och mer, säger han."
//
"
Vittnet berättar om att 45-åringen ska ha smugit utanför Lenas hus när de var där. Det här ska ha hänt redan 2014."
//
"
– Hon sade att det var 45-åringen som var utanför. Hon blev ganska irriterad. Vi pratade en stund sedan bestämde vi att jag skulle gå hem, säger han."
https://www.na.se/artikel/polis-det-ar-han-i-vit-troja-jag-kanner-igen-honom-jattetydligt-folj-direktrapporten-fran-rattegange n-om-hjarstamordet
Aktbil 145, sid 92:
Ett exempel
"
FB Mess Chatt 2018-05-14 13:02:20 Joakim Sjöberg -----------------Ja"', Wellner, Djurets och Patrik i CampinR:4us"
Glorious; varifrån har du fått det där med att L*ena planerade att åka till Norge med
två älskare??? Jag har läst chatt med någon där hon berättat att det var J*immy hon var intresserad av, men hon var lite osäker på hans intentioner, då det verkade lite som att han inte var beredd att binda sig.