2020-03-25, 16:01
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Joho då

” Han har sett lite trött ut idag. Under något enstaka tillfälle har han skrattat och vänt sig till sina advokater och viskat något. ”
(Na.se)
Lagmannen Björn Lindén kanske ger ett lite osäkert intryck, och i så fall märker SD det direkt. När Ulla Gustavsson var domare i målet var han inte lika stöddig:
Senast redigerad av Draifos 2020-03-25 kl. 16:19.
Citera
2020-03-25, 16:01
Medlem
Vittnet berättar att hennes relation var det centrala. Det var det de pratade om.
Tragiskt, ändå... Och trist...

- Lena berättade också en del om exfrun, att hon skulle varit svartsjuk.
Ok, så då var dom två kvinnor om att vara det... Pga samma man.
Citera
2020-03-25, 16:02
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StefanDavidsson
Fjantfilmen med Jerry Gray och Stefan Davidsson på en båt? Vad menas med det?

Det finns en del filmklipp på youtube på SD. Ett på han och JG på en båt. Fjantigt.
Citera
2020-03-25, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
De mest bindgalna människor jag stött på har sett trevliga ut. Lagen om allts djävlighet.
Jag tror inte JG är "bindgalen", bara missledd som alla andra när det gäller SD. Tydligen en, utåt, charmerande människa. Men alltid med baktankar. Hjälpsam som alla narcissister är. Älskar att vara behövd, bli sedd upp till, vara behövd, att folk talar snällt om honom. Bakom fasaden - en ganska ond människa. Med facit i hand - en VÄLDIGT ond människa.
Citera
2020-03-25, 16:07
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Har också uppfattningen att JG är en bra människa, men han är förd bakom ljuset och pressad av någon anledning vi inte riktigt vet något om. Ännu.

Hans vittnesmål senare blir nog ordentligt gallrat av NA gällande rapporteringen och jag tror JG är ledsen och bestört av hur saker och ting har utvecklat sig. Inte minst mordet på Lena.

Tror han nu brottas med både samvetskval och att han äntligen ser sanningens ljus.

Kan man ju tycka.

Men då ska man inte kontakta folk och beskylla dom för att vara de som fick LW att må dåligt, och inte han och hans BFF Steffe.

Dessutom sprida ut att LW hade förlåtit honom.

Hon hade minsann inte alls förlåtit honom innan hon dog. https://forumbilder.com/i/r50L

Och såvida han inte har mediala förmågor själv eller har gått till nån spåkärring så vete fan hur den ”förlåtelsen” gått till...

Fast det kanske Jerry själv kan skriva om, han har konto på Flashback enligt FUP.
Citera
2020-03-25, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Det känns väl nästan som det där sista hjärtat är till oss alla.

Annars har du ju roddat bra som moderator och spindeln i nätet, när det var dags för FUP:et, Picasso!

Du, Krmkr, Puttenot, T34Panzer, Nonada och någon till har gjort ett fantastiskt jobb med att få FUP:et tillgänglig för oss alla.

Det är vi som är uppriktigt intresserade av att detta fallet ska lösas, mycket tacksamma för!

#TeamÅsaHiding
Tack tack. Det var ett härligt lagarbete att få ihop fupen. Flashback visade sin bästa sida. Jag undrar hur många av vittnena som faktiskt läst den? Kan tänka att få av dom har kunnat låta bli.
Citera
2020-03-25, 16:10
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Här är den lilla filmsnutten på "paret" JG och SD.

https://minfil.com/dbE53aj5o4/GC6RC0P_m4v

#TeamÅsaHiding

Skönt att den är förevigad Denna lilla rara BROMANCE-snutt.

Passa gärna på att lägga upp den på fler ställen, ifallifall...
Citera
2020-03-25, 16:10
Medlem
StefanDavidssons avatar
Citat:
Här är den lilla filmsnutten på "paret" JG och SD.

https://minfil.com/dbE53aj5o4/GC6RC0P_m4v

#TeamÅsaHiding
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det finns en del filmklipp på youtube på SD. Ett på han och JG på en båt. Fjantigt.
Ptjaa.. Varför inte ett par egentligen? Jerry Gray har ju vänt ryggen mot både Hanna och Lena, ganska lätt också? Han har tydligen t.o.m efter FUP blivit offentlig backat Stefan Davidsson. Han raderade meddelanden och påstår att det skulle handlat om porr samt är noga med att understryka att det skulle varit heteroporr. Hmmm...🧐
Citera
2020-03-25, 16:16
Medlem
Smhfs avatar
Vittnet berättar att han postat några inlägg där.

Christina Eriksson: NA

Försvaret ställer nu en fråga om kommunikationsforumet Flashback och om vittnet skrivit där.
Citera
2020-03-25, 16:17
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Skönt att den är förevigad Denna lilla rara BROMANCE-snutt.

Passa gärna på att lägga upp den på fler ställen, ifallifall...

Jag har den sparad på flera ställen med. Har dubbelt av allt. En omgång i datorn plus på en extern hårddisk.

Det jag saknar är helvetes-hat-bloggen. Har nog lite av den, men skulle vilja ha allt.

#TeamÅsaHiding
Citera
2020-03-25, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf

Christina Eriksson: NA

Försvaret ställer nu en fråga om kommunikationsforumet Flashback och om vittnet skrivit där.
Många i härvan som varit inne här. KJ, HD, JG är några. Sen har vi ett par till som jag inte ens minns namnet på. Snacka om att plantera, kratta och vattna. Rena rama trädgårdsarbetet i forumet. Borde legat i "trädgårdsarbete" (om det finns något sådant delforum här).
Citera
2020-03-25, 16:20
Moderator
Maviels avatar
Ur direktrapporteringen från www.na.se läs nerifrån och upp:

– Jag skulle inte ha gjort det idag om fick göra om det.

Alltså allvar - sägs det inte mer? Dessa journalister (2st?!) får ju inte fram ett jota. Det är pinsamt dåligt. Att 2 st journalister kan få fram så lite rapportering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in