2020-03-25, 16:27
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
lika bra det med tanke på hälsoveckan

ser fram emot lördag dock tror det kan spåra sönder ordentligt
Mitt drömscenario:

🎈Victoria blir påsatt av Lennie under höga stön, medan Amilia sitter i närheten och gråter
🎈Frida spårar och försöker få till lebbsex, men kommer till slut ligga och onanera öppet
🎈Martin sätter äntligen på Jasmine, hon ligger sedan och gråter, då hon aldrig kommer få jobba i skolan igen
🎈Julia blir påsatt av Alex/Glasman
🎈Amilia bryter sin andra fot
🎈Philip skickas in i huset för att skapa mer röj för kvällen och rakar genast bort sin raggarsträng, den sjuke fan
2020-03-25, 16:28
Medlem
geek12s avatar
Om BB ska fixa fest för 2 som fyller 30år denna vecka, tror du de fixar in mycket mer alkohol eller tror ni festen är död innan 23?
2020-03-25, 16:29
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Mitt drömscenario:

🎈Victoria blir påsatt av Lennie under höga stön, medan Amilia sitter i närheten och gråter
🎈Frida spårar och försöker få till lebbsex, men kommer till slut ligga och onanera öppet
🎈Martin sätter äntligen på Jasmine, hon ligger sedan och gråter, då hon aldrig kommer få jobba i skolan igen
🎈Philip skickas in i huset för att skapa mer röj för kvällen och rakar genast bort sin raggarsträng, den sjuke fan
Vill se Mergim ge efter för sina lustar och kyssas med Lennie.
2020-03-25, 16:30
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Mitt drömscenario:

Hahahaha kicka precis en gås och finner detta otroligt roligt, och bra! Jag vill exakt detta, alla punkter. Tack!
2020-03-25, 16:31
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Hej, Google! Mergim Feka och Amilia Stapelfeldt skojar om Corona nu. Det är roligt att skämta om en historisk händelse, där ett dödligt virus skapat totalt kaos över hela världen och där många nära och kära dör hostandes i sina hem, i brist på sjukvårdsplatser.

Sätt det på ditt CV, Stapelfeldt.
Senast redigerad av Ofcoursemyhorse 2020-03-25 kl. 16:33.
2020-03-25, 16:32
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Vill se Mergim ge efter för sina lustar och kyssas med Lennie.
"ASSO JA E KÄR I DAAAAJ Å JA VILL HA DIN FEDE KUK I MAAAJ"
2020-03-25, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgoOnTheRocks
Och när vi ändå håller på, dit med den snorätande näspeterskan.
Dom är allihopa ett starkt argument för abortförespråkarna!

Som ni säkert vet så har inte Alex gått klart skolan då han blev fotbollsproffs tidigt
2020-03-25, 16:33
Medlem
Zingo2s avatar
Min önskan vore om BB sa: Amilia ta av dig din mikrofon!
2020-03-25, 16:33
Medlem
Jakethedrakes avatar
Citat:
Mitt drömscenario:

Fan vad man saknar Philip alltså
2020-03-25, 16:34
Medlem
Jifers avatar
Citat:
"ASSO JA E KÄR I DAAAAJ Å JA VILL HA DIN FEDE KUK I MAAAJ"
Hahaha jag skulle betala för att höra det. Tror inte Lennie kommer fista honom i direktsändning dock.
2020-03-25, 16:34
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Min önskan vore om BB sa: Amilia ta av dig din mikrofon!

Lovar, produktionen önskar att dem kunde!!
2020-03-25, 16:35
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
"Inte ofta jag kollar när Jassa är i bild" . Typ alla dina inlägg handlar ju om henne
Ja och det är för att jag verkligen ogillar henne. Hon ser iofs ok ut, men hon är rent dum i huvudet!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in