2020-03-25, 15:33
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zissela
I årets svenska tror jag bara M&E har nån chans.

Det är väl i princip de som känns totalt chanslösa. Hon behöver få ordning på sitt psyke och han behöver "grow some balls".
Citera
2020-03-25, 15:39
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Det är väl i princip de som känns totalt chanslösa. Hon behöver få ordning på sitt psyke och han behöver "grow some balls".

Pratar vi om samma nu? Jag menar Maxine och Emil ...
Citera
2020-03-25, 15:42
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zissela
Pratar vi om samma nu? Jag menar Maxine och Emil ...

Sorry! Jag tänkte på Elina när jag såg E:et i ditt inlägg. Då är jag med dig - håller även med helt.
Citera
2020-03-25, 16:25
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Jag ska nog kolla upp de andra, vilken tycker du är bäst?

Håller med, de verkar mest kärleksfulla mot varandra.

Jo, men det verkar som han backar nu.

Så det blir nog inget mellan dem heller?

Men de verkar ha haft väldigt kul i sänghalmen hittills. Och han har ju varit väldigt glad i henne från start.
Senast redigerad av dialektiker 2020-03-25 kl. 16:55.
Citera
2020-03-25, 17:29
Medlem
Hon Iranska tjejen pratar med killen som om hon vore hans mamma, hon uppfattas mycket äldre än 28 blev nästan chockad när jag såg att hon var så ung. Sen svarar han henne som ett barn, så inte så konstigt den relationen aldrig kommer bli av.
Citera
2020-03-25, 17:33
Medlem
Jacob Låter och beter sig som en bög haha han låter som att han skulle vara hennes tjejkompis 🤪😂😂😂🤪
Kolar du in Elahe Instagram så har hon bilder på riktiga män där haha fan allt är ju helt fel!!!!!!
Citera
2020-03-25, 17:44
Medlem
Hahahaha Elahe Eskandari är inte gift enligt ratsit!!!!!! 🙏🙏🙏😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Citera
2020-03-25, 18:00
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jo, men det verkar som han backar nu.

Så det blir nog inget mellan dem heller?

Men de verkar ha haft väldigt kul i sänghalmen hittills. Och han har ju varit väldigt glad i henne från start.

Ja, såg det med.
Ja, vi får se!
Citera
2020-03-25, 18:01
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Sorry! Jag tänkte på Elina när jag såg E:et i ditt inlägg. Då är jag med dig - håller även med helt.

Jag trodde också att du menade Maxine först
Citera
2020-03-25, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nelle86
Jacob Låter och beter sig som en bög haha han låter som att han skulle vara hennes tjejkompis 🤪😂😂😂🤪
Kolar du in Elahe Instagram så har hon bilder på riktiga män där haha fan allt är ju helt fel!!!!!!

Herregud, bara massa lättklädda bikinibilder på hennes konto och bikinin är ju minimal dessutom. Hon vill så gärna visa upp sina silikonbröst.
Citera
2020-03-25, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nelle86
Hahahaha Elahe Eskandari är inte gift enligt ratsit!!!!!! 🙏🙏🙏😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Inte Elina heller
Citera
2020-03-25, 21:58
Medlem
Usla matchningar som vanligt. Är det typ sju personer som söker in till programmet eller?
Och "experterna"? Tycker de kommer med barnsliga råd blandat med rent jävla svammel. Terapin i senaste avsnittet var ju skrattretande. Jag får bättre relationsråd av sopkörarna.

Elahe i svampskogen var det roligaste jag sett på länge, att hon och mamman gick och snackade skit på persiska medan Jakob gullade med mammis och trattisarna var tragikomiskt.

Och när kommer Elinas psykbryt? När tappar hon det och skäller ut Albin efter noter för att han skär tofun åt fel håll? Jag har visserligen haft nageltrång med mer handlingskraft än Albin men killen verkar ju hyvens till skillnad från sin fru.

Tvek om Maxine och Emil håller hela vägen. Hon verkar ju ha mental stabilitet som ett frukostknäcke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in