2020-03-25, 15:33
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Vad sa Marek om vicky? Hörde ej.

Börjat gilla Mergim, han har fan gjort det bra senaste tiden. Han är still bland mina targets att få ut dock men ändå, börjat blivit skönare.

Att hon ska vara störst och bäst på allt, vad det än gäller så är hon expert, om någon har vunnit SM-guld i något så har hon vunnit VM-guld (han sa inte det sista ordagrant, men andemeningen), och det är fan sant. Vicky, 22, har levt ungefär fem liv vid det här laget.
2020-03-25, 15:33
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Fan vad sorglig det bevisar sig att du är. Jasmine skrev raderna om miljonen själv, bl.a att hon ville hjälpa sin familj och vänner med skulder - och Glasman sa att hon inte bör ta upp miljonen i talet över huvud taget.

Använd inte lögner för att styrka dina argument.
Så jävla sant. Det är bara för Mikeyboy att knäböja och erkänna att han hade fel. Det är inget att skämmas över, man behöver inte sjunka till blåvalens nivå 😎
2020-03-25, 15:34
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Nej, snarare skitsnack haha. Hur många har hon pratat med och ska prata med? Kom precis hem.
Hon har bara pratat med Martin, och nu Mergim. Glasman har pratat med Jassa och Amilia, det kan vara så att Glas pratar med tjejerna och Julia med killarna, men vi vet inte än.
2020-03-25, 15:35
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Vad sa Marek om vicky? Hörde ej.

Börjat gilla Mergim, han har fan gjort det bra senaste tiden. Han är still bland mina targets att få ut dock men ändå, börjat blivit skönare.
Exakt, dom tre narcissistiska sociopaterna Amilia, Jasmine och Victoria borde ut före Marek iaf.
2020-03-25, 15:36
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Ska bli intressant att se vilka som sedan går undan och snackar skit om Glasman och Julia när de suttit och bara hållit med om superbra samtal och blivit bästisbundisar.
2020-03-25, 15:38
Medlem
foxieroxies avatar
Och nu får inte Mergin prata om vad Julia och han har pratat om. Få se om han kan hålla sig. Få se också om han kommer blir förändrad mot någon.
Medlem
xrlpyts avatar
Ojdå, Mergim kan inte hejda sig från att ta några tuggor pannkakstårta.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoOnTheRocks
Exakt, dom tre narcissistiska sociopaterna Amilia, Jasmine och Victoria borde ut före Marek iaf.
Exakt, för en eller två veckor sedan ansåg jag att Mergim skulle ut med huvudet före men gossen har växt, kanske får jag äta upp detta men just nu så ska de tre ut tillsammans med slagskämpen/fuckboyen Martin
2020-03-25, 15:39
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon har bara pratat med Martin, och nu Mergim. Glasman har pratat med Jassa och Amilia, det kan vara så att Glas pratar med tjejerna och Julia med killarna, men vi vet inte än.

Hur var pratet med dem? Var det skitsnack eller coaching?
2020-03-25, 15:41
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Delade meningar här men min uppfattning är attsamtalen varit både intressanta och riktigt bra
2020-03-25, 15:42
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Glasmans samtal var riktigt bra och ärliga, han fick verkligen en nytändning och verkade genuint intresserad av deras svar. Han pratade på rätt mycket själv också, vad som gör honom lycklig osv.

Jullans prat med Martin var ungefär som med Mergim, hon ägnade halva tiden till att prata om och försöka bortförklara beslutet under ö-rådet, och Vickys del i det hela (som Jullan ser det)..
2020-03-25, 15:43
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Exakt, för en eller två veckor sedan ansåg jag att Mergim skulle ut med huvudet före men gossen har växt, kanske får jag äta upp detta men just nu så ska de tre ut tillsammans med slagskämpen/fuckboyen Martin
Japp, hade också honom högt på ut-listan men det här svängt, ta i trä?
Helt sjukt, men han är rätt lustig ibland.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in