Nu har Q hakat på corona-tåget, lite sent men ändå.
http://8kun.top/qresearch/res/8536771.html#8537514
En tunn soppa, en artikel från 2007 om den tidens virus och highlightat batsoup + södra Kina.
(wuhan ligger inte i södra kina)
Sen en koppling till att D vill fälla Trump och att impeachment måste dra ut på tiden tills corona slog till.
Kina har iofs officiellt anklagat USA för detta och det går en story att USA var i Wuhan för att köpa viruset men stal det och i en fight mellan gloriösa säkerhetspolisen och kroknästa USA agenter så krossades flaskan i marken just i wetmarket.
Mina två cent, Kina forskade på sånt dom inte skulle och hade risigt skydd, så långt ingen skillnad mot USA och Ryssland förutom att de andra har bättre rutiner i sina laboratorier.
Labbet ligger i Wuhan.
Viruset kommer ut och vid något tillfälle så inser Kina att dom är f-ckd.
Dom gör då det näst bästa, istället för att dom enda land drabbas ser dom till att världen hålls ovetande tills det spridit sig globalt, på så sätt är man iallafall alla i samma båt och med lite tur kommer dom ut på toppen genom att bli klara med corona-epidemin först.
När timelinen gås igenom noggrant kommer det vara tydligt. Vi vet redan att de doktorer som varnade blev gripna av polis och en massiv filt lades över sociala medier.
Sen vet vi att dom redan i mitten av Januari hade bevis för person till person spridning men protesterade högljutt så fort någon ville stänga kinesiska flyglinjer.
Italien hade ju en Krama En Kines på Gatan antirasist kampanj ganska länge och sen gick det som det gick.
Hur kopplas Trump till detta,
Han ser jädrigt trött ut och var sen på bollen.
Nu är det lite bättre med daily briefings men en och annan groda undsläpper han sig ändå.
Hans omval står och faller nog med detta men betänk här att detta är Trumps krig som varje president vill ha för att bli omvald, jag tror det kommer vara positivt för honom.
Han är en av få som kallar det för vad det är, chinese virus, och kommer nog ta täten att ge sig på Kina efter detta vilket jag tycker är bra.
Just nu hoppas Kina på att få en fördel genom att dom nu tagit sig igenom krisen och bli starkaste ekonomin och kanske få strategiska fördelar, dom utnyttjar situationen som dom själva skapat, och det bör resten av världen slå tillbaka mot.
Q är för mig inget annat än en partipolitisk propagandamaskin med lös koppling till vita huset som går på repeat. Hade kunnat få fram ett mycket bättre spin på corona än det där.