2020-03-24, 19:20
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellamorra
På senaste bilden på BBs insta finns det en kommentar som har kritiserat temat, den har över 500 gillningar. Sedan massa på facebook, halvkändisar som kritiserar etc

Måste handla om temaveckan

gud vad hemskt

#HELLREKRÄNKTÄNFRISK #HELLREFETÄNHET #INGADIPSBARACHIPS #ANALAVALAR
2020-03-24, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tänk om en i personalen/deltagare är smittad då lär dom väl klappa igen koja, flera har klagat på ont i hals samt nyst/hostat efter att amilia kom tbx igår

Ja flera har sjukdomssymptom men skulle det verkligen handla om Amilia med tanke på inkubationstiden som är i snitt 5 dagar?
Låter lite snabbt.
Kom kanske från produktionen eller Frida?
Något är det iallafall.
2020-03-24, 19:21
Medlem
foxieroxies avatar
Julia och Glasman har inte tävla än väl?
2020-03-24, 19:21
Medlem
Tål inte Victoria alls längre och när hon är falsk och elak så blir hon bara fulare och fulare
2020-03-24, 19:22
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Blir det något brev eller?
Det ser dåligt ut, inspirerad av hälsoveckan kör jag dagens andra träningspass och hoppas brevet dimper ner.

Och kan de inte ge Mergim lite bubblor!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Men var i helvete är brevet?? Det skulle ju komma kl 16:00...

Jag tror dom kommer avbryta detta tema.
Finns ingen annan logisk förklaring till varför dom dröjer med julia och glasmans brev....
Medlem
Jagtardindotters avatar
Hon Har Inte Varit På Sjukhus Eller Röntgats 100%
Medlem
Citat:
Tänk om en i personalen/deltagare är smittad då lär dom väl klappa igen koja, flera har klagat på ont i hals samt nyst/hostat efter att amilia kom tbx igår
Tror inte det går så fort. Men det är ju två veckor sedan Frida och Philip gick in i huset... Tror det är större risk att någon av dem dragit in något än att någon i produktionen gjort det. Om det nu är smitta :/ får hoppas att det inte är så.
2020-03-24, 19:23
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Dom skulle aldrig släppt in Amilia igen. Fattar inte hur dom tänkte där???
Medlem
Nästan bara Vickan som syns i bikten på avsnittetn. BBK typ aldrig
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
Jag vet inte.. Men jag vet att på TV4-gruppen så är det "money talks" och det ligger ingen etik bakom deras beslut utan endast vinstmaximering... 49,5/50,5 ökar folk engagemang mer än om omröstningen skulle slutat t.ex. 40/60.

Förut var Big brother mer likt Stanford Prison Experiment och nu är det mer likt Orwells Big brother i 1984.. Du ska blidka makten och inte ifrågasätta nåt

Jag håller med dig och tror att samtliga omröstningar är egentligen på något sätt riggade för att som du uttrycker "money talks". Jag misstror även omröstningen mellan Vickan och Philip. Det går inte att säga att jag har fel, heller inte att jag har rätt då det aldrig presenteras öppet hur många som röstar och på vad/vem och det gäller samtliga underhållningsprogram på TV4. Inte bara BB.
Vad vi vet dock är att Vickan är mer kontroversiell än Philip, å andra sidan fick han för kort tid på sig. Men jag litar fortfarande inte på resultatet varken i Philip fallet eller andra omröstningar. Man kan bara spekulera.
2020-03-24, 19:24
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Igår: ingen nös eller hostade.
Idag: Victoria säger att hon kommer bli sjuk, många nyser och torrhostar.

Coronaaaaa... En present från Amilia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in