2020-03-24, 19:10
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tror du att TV4 har fuskat med siffrorna med gårdagens omröstning?
Jag misstror inte dig för de har kritiserats förut när det gäller både omröstningar i Let's Dance och Idol.
Till skillnad från SVT så presenterar TV4 aldrig några omröstningar öppet.
Siffrorna gäller ju inte bara gårdagens omröstning utan även andra samtliga omröstningar sedan starten av BB. Vi kan i så fall utgå ifrån att samtliga omröstningar kan vara riggade inte bara gårdagens.

Jag vet inte.. Men jag vet att på TV4-gruppen så är det "money talks" och det ligger ingen etik bakom deras beslut utan endast vinstmaximering... 49,5/50,5 ökar folk engagemang mer än om omröstningen skulle slutat t.ex. 40/60.

Förut var Big brother mer likt Stanford Prison Experiment och nu är det mer likt Orwells Big brother i 1984.. Du ska blidka makten och inte ifrågasätta nåt
2020-03-24, 19:10
Medlem
Zingo2s avatar
Motion är väl bra mot Corona? Alt ligger alla i sängen som Amilia, det är väl än sämre?
2020-03-24, 19:11
Medlem
Krakowskis avatar
Ut med Viktoria helt ärligt .. hon är bara otrevlig och tror hon kan allt och lite till . En person med så äcklig personlighet att hon borde bli utkastad bara pga det .
2020-03-24, 19:13
Medlem
Bbbloopers avatar
Men var i helvete är brevet?? Det skulle ju komma kl 16:00...
2020-03-24, 19:14
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
När sa Anty så taskiga kommentarer till folk? Inte en enda gång. Folk bölar över hennes blickar, som är hennes tix sen way back. Hade man sett studio paradise under dom 3-4 senaste åren hade man förstått att det inte var en tillfällighet i huset.

Victoria skickar spydiga kommentarer HELA TIDEN och rakt av mobbar Glasman
Jag tycker hon nästan var än värre. Hon fick Rosa att fuska i istävlingen, vilket jag tycker är det värsta som hänt i årets BB. Fyfan för såna metoder. Hon var hemsk!!!!!!!
2020-03-24, 19:14
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Enligt institut för tittarsiffror så hade premiären 490 000 Prime Time på TV4 vilket räknades som praktfiasko. De andra siffrorna stämmer dock.

390 säger dagens media
https://www.dagensmedia.se/medier/rorligt/sa-manga-sag-premiaren-av-big-brother/

Vettefan hur man kommer upp i 490, är det med catch-up? Svårt att se att A3-99 skulle göra sån jätteskillnad på a15-64..

Men spela roll.. hur som är BB ingen Kassako
2020-03-24, 19:15
Medlem
likebananass avatar
Citat:
När sa Anty så taskiga kommentarer till folk? Inte en enda gång. Folk bölar över hennes blickar, som är hennes tix sen way back. Hade man sett studio paradise under dom 3-4 senaste åren hade man förstått att det inte var en tillfällighet i huset.

Oj. Anty var en riktig gris med extremt grisiga kommentarer. Bakom ryggen var det ännu värre.
Men jag håller helt med om att Vickan slår Anty med hästlängder med att nästan hela tiden snacka skit.
Anty hade åtminstone en gräns vilket inte Vickan har. Säga vad man vill, och jag gillade inte Anty, så var hon en skärpt tjej. Vickan har ingen gräns för sin dumhet och om man använder barnspråk så är hon verkligen dum.
2020-03-24, 19:16
Medlem
Tänk om en i personalen/deltagare är smittad då lär dom väl klappa igen koja, flera har klagat på ont i hals samt nyst/hostat efter att amilia kom tbx igår
2020-03-24, 19:18
Medlem
Sen vet jag inte hur dom sköter spritning av produkterna som kommer in?
Medlem
foxieroxies avatar
Blir det något brev eller?
Medlem
Boonks avatar
Citat:

Världsvana-Vicky är avslöjad sen länge, kommer åka ut så fort hon hänger löst. Precis som Anty gjorde.

Kan du göra oss alla en tjänst och söka hjälp btw? Du är ju helt besatt av Anty, ditt psykfall.
2020-03-24, 19:20
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tänk om en i personalen/deltagare är smittad då lär dom väl klappa igen koja, flera har klagat på ont i hals samt nyst/hostat efter att amilia kom tbx igår
Det är stora risken sedan att Canada stängde ned sin produktion gör väl att dem som äger rättigheterna Endemol kontaktat TV4 för kolla av hur läget är i STHLM och huset, Finns nog många parametrar som måste as i beaktning kring detta och då viruset sprid i STHLM så vill dem nog forsla dem snabbt i säkerhet i hemmet för karantän!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in