2020-03-24, 13:38
Medlem
Nån som vet om dom fått in ny väska/kläder? Fick känslan av att flera verkar ha nya kläder. Eller har dom bara packat jävligt mkt mer än andra?
2020-03-24, 13:38
Medlem
FarbrorAgges avatar
Amilia = en 25-årig tjockis som har varit med om allt och kan precis allt, enligt egen utsago.

Dessutom snackar hon med bonddialekt trots att hon vill spela ball stockholmsbrud. Utöver detta tackar hon aldrig de andra deltagarna när de hjälper henne eller underlättar för henne. Aldrig ett TACK. Notera detta om ni inte har gjort det hittills.

Amilia är en rakt igenom djupt störd individ. UT med henne snarast möjligt.
2020-03-24, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nu har vi fattat var skon klämmer. Du är alltså kort och fet.

Amilia är mycket längre än Victoria. Ändå tänker du att Victoria är fetare än Amilia, för att hon, i din värld, väger mer (inte en chans haha).
170 cm ca 65 kg avgör själv
2020-03-24, 13:40
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja, jag förstår absolut grejen med tävlingen och har förstått att det är något slags återkommande koncept och jag har inte problem med den som sådan - jag vet bara att jag kanske inte kommer kunna kolla lika mycket om de fortsätter prata på det sättet de gjort för att det triggar mig. Men det är ju mitt ansvar och mitt val att göra. Jag blir triggad av att kolla på Biggest Loser också, så det kollar jag inte heller på haha.

Och jag är ju absolut inte med på att göra namninsamlingslistor, skicka mail till produktionen för detta osv. Man kan få kritisera, men har svårt att förstå att folk blir så pass upprörda att de tar sig tiden att fixa namninsamlingar. Är väl det som är nackdelen med corona - folk har för mycket fritid över att gnälla.
Garanterat!
2020-03-24, 13:41
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Amilia = en 25-årig tjockis som har varit med om allt och kan precis allt, enligt egen utsago.

Dessutom snackar hon med bonddialekt trots att hon vill spela ball stockholmsbrud. Utöver detta tackar hon aldrig de andra deltagarna när de hjälper henne eller underlättar för henne. Aldrig ett TACK. Notera detta om ni inte har gjort det hittills.

Håller med!
2020-03-24, 13:41
Medlem
Haha. Sami pikar glasman som fan. Förstår att han är butter efter natten.
2020-03-24, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Du har helt rätt. Man ska INTE hoppa över måltider. Riktigt tråkigt att dom inte vet bättre med Alex i täten.
Ät små portioner. Om man inte har koll kan man mäta protein, fett och kolhydrater med handen och gå morgonpromenad på gården.

Kost och hälsa borde vara ett större ämne i skolan.
Jaa, verkligen, och det är ju precis det som är min poäng. Klingar rätt illa i mina öron att kalla det "hälsovecka" när deltagarna nu planerar att hoppa över måltider osv. Men förstår samtidigt, som sagt, att det inte är en big deal att de ska gå ned ett kilo var och att mina problem är mitt ansvar.

Ja, håller med. Speciellt med tanke på de förändringar som samhället gått igenom senaste åren.
2020-03-24, 13:42
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Amilia = en 25-årig tjockis som har varit med om allt och kan precis allt. Dessutom snackar hon med bonddialekt trots att hon vill spela ball stockholmsbrud. Utöver detta tackar hon aldrig de andra deltagarna när de hjälper henne eller underlättar för henne. Aldrig ett TACK. Notera detta om ni inte har gjort det hittills.

Som vi skrev förut: hon låter som Ola Lindholm i wild kids.

jag har också tänkt på det, hon är aldrig tacksam för andras hjälp. Jag är uppfostrad att tacka ordentligt så jag blir galen på sånna individer som inte gör det. Flummigt men sant.
2020-03-24, 13:44
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jaa, verkligen, och det är ju precis det som är min poäng. Klingar rätt illa i mina öron att kalla det "hälsovecka" när deltagarna nu planerar att hoppa över måltider osv. Men förstår samtidigt, som sagt, att det inte är en big deal att de ska gå ned ett kilo var och att mina problem är mitt ansvar.

Ja, håller med. Speciellt med tanke på de förändringar som samhället gått igenom senaste åren.
Kan hålla med om att de kunde valt ett bättre namn!
2020-03-24, 13:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Nu när du säger det så har jag aldrig hört henne säga tack för nånting. Hennes käft går hela dagarna men aldrig ett enkelt tack har man hört.
2020-03-24, 13:46
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Vilket skämt du är 😂😂😂😂
Nu börjar du bli mer dum är rolig synd

Vem är skämtet här? Du har varit trådens skämt sen du steg in här.
Lär dig din läxa, du gör bara bort dig.

OnT
Vikt på olika längd och hur det kan se olika ut behöver man knappast vara Einstein för att förstår.
Inte heller att om en person i varje lag satsar hårt så kan dom komma riktigt nära slutmålet.

Det är helt ok om du gillar att all kroppsvikt ligger på magen och uppåt.
Men om vi skulle göra en kalipermätning på dom två tjejerna, så skulle Vickan ha mest muskler av dom två.

Slutdiskuterat med dig, för inte ens det klarar du av.
2020-03-24, 13:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
HAHA Lennie somnade mitt under Amilias monolog!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in