2020-03-24, 13:23
Medlem
Fan va nice jag satte på liven precis nu och det första jag ser är blåvalen i soffan som pladdrar utav helvete. Saknat det <3
2020-03-24, 13:24
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Lätt att påstå bakom en skärm. Stick till din feta gubbes pizzeria och sug i dig en 3 pizzor.

Ont: någon som har koll på om Amilia gett upp än?

Hon sitter på sitt feta arsle i soffan
2020-03-24, 13:25
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Amilia ligger i soffan och bränner kalorier. Heja! 😂
Medlem
Okej, känner att jag vill ventilera lite.

Jag är otroligt kluven till veckans tema. Jag kan absolut förstå grejen med "hälsovecka", att tänka på vad de äter, tränar osv med tanke på hur mycket skit de vräker i sig (konstant) och hur lite de gör av med. Tror alla där inne skulle må bättre av att träna mer osv.

Men samtidigt kan jag tycka det är rätt skevt att de - de flesta normsmala eller i alla fall "normalbyggda" - sitter och pratar om att de inte ska hoppa över måltider osv för att gå ned i vikt. Jag har själv haft mycket problem med kroppshat och ätstörningar i min yngre dagar, och trots att jag är """frisk""" (man blir ju som aldrig frisk men är inte på träna-och-väga-mig-maniskt-och-äta-en-macka-per-dag-nivå i alla fall) nu för tiden så blir jag helt ärligt triggad av deras snack. Jag kan bli triggad av ert snack om att alla där inne är så feta och massa kommentarer om deras kroppar också. Jag vet å andra sidan att dessa problem ligger hos mig och uppenbarligen någonting för mig att jobba på och med och kan inte lasta andra för mina hjärnspöken. Ansvaret ligger ju fortfarande på något sätt hos mig, inte hos produktionen för ett tv-program jag råkar titta på.

Jag är väldigt kluven. Kan till viss del förstår kritiken, men förstår samtidigt att det inte är farligt för folk att hålla igen på kosten i två dagar heller. Hade väl kanske önskat att de hade fokuserat på att prata om träning och att på lång sikt äta bättre, snarare än att hoppa över måltider, inte dricka vatten osv, för att snabbt rasa i vikt.

Det var det jag ville ha sagt. Tack för mig.
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Alltså hon väger inte mycket , vet inte vad ni får det ifrån , Viktoria väger mer o har ner fett på kroppen

Men snälla! Okunskap igen. Allt står i relation till längden. 75kg på 150cm tex är mycket.
75kg på 190cm är inte mycket.

Victoria har formerna fint placerade, hon har också mer muskler än Amilia.
2020-03-24, 13:26
Medlem
Snälla kan vi alla anmäla raami73 jag orkar inte se det namnet längre...
2020-03-24, 13:26
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Hon sitter på sitt feta arsle i soffan
Kul att ha henne i sitt lag 😂 blir som en kamp mot klockan när hon slevar i sig medan de andra kommer behöva svettas satan under konditionsträning.
2020-03-24, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Okej, känner att jag vill ventilera lite.

Jag är otroligt kluven till veckans tema. Jag kan absolut förstå grejen med "hälsovecka", att tänka på vad de äter, tränar osv med tanke på hur mycket skit de vräker i sig (konstant) och hur lite de gör av med. Tror alla där inne skulle må bättre av att träna mer osv.

Men samtidigt kan jag tycka det är rätt skevt att de - de flesta normsmala eller i alla fall "normalbyggda" - sitter och pratar om att de inte ska hoppa över måltider osv för att gå ned i vikt. Jag har själv haft mycket problem med kroppshat och ätstörningar i min yngre dagar, och trots att jag är """frisk""" (man blir ju som aldrig frisk men är inte på träna-och-väga-mig-maniskt-och-äta-en-macka-per-dag-nivå i alla fall) nu för tiden så blir jag helt ärligt triggad av deras snack. Jag kan bli triggad av ert snack om att alla där inne är så feta och massa kommentarer om deras kroppar också. Jag vet å andra sidan att dessa problem ligger hos mig och uppenbarligen någonting för mig att jobba på och med och kan inte lasta andra för mina hjärnspöken. Ansvaret ligger ju fortfarande på något sätt hos mig, inte hos produktionen för ett tv-program jag råkar titta på.

Jag är väldigt kluven. Kan till viss del förstår kritiken, men förstår samtidigt att det inte är farligt för folk att hålla igen på kosten i två dagar heller. Hade väl kanske önskat att de hade fokuserat på att prata om träning och att på lång sikt äta bättre, snarare än att hoppa över måltider, inte dricka vatten osv, för att snabbt rasa i vikt.

Det var det jag ville ha sagt. Tack för mig.

Ingen bryr sig om vad idioter tycker om två dagars minskat kaloriintag för vuxna.
Det är ju 11-års gräns på programmet, är du under 11 så sluta titta.
2020-03-24, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Nu börjas det, något kioskmongo har skapat en namninsamling mot veckan.

LÅT OSS SE BLÅVALEN LIDA

https://imgur.com/a/zfwGN7m
😂😂😂😂 Vilka jävla idioter det finns! Nästan så att jag önskar att coronan gör slut på mig så jag slipper den mänskliga idiotin.
2020-03-24, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men du hävdar ju att Amilia tackar, skit samma vad andra gör. Nu orkar jag inte med dig, du verkar ju helt bränd! Gå och jobba i din mans korvkiosk istället!
Ja det gör hon , kolla vid middag frukost lunch tex
2020-03-24, 13:30
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Kul att ha henne i sitt lag 😂 blir som en kamp mot klockan när hon slevar i sig medan de andra kommer behöva svettas satan under konditionsträning.

Undra vad för ursäkt paddan kör med då?
2020-03-24, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Snälla kan vi alla anmäla raami73 jag orkar inte se det namnet längre...

Gör som vi andra, ignorera allt som postas av rammi73 den personen är här bara för att trolla och göra andra upprörda. Låt hen skriva vad den vill bara, gör dig själv tjänsten att inte besvara den människans ignorans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in