2020-03-24, 13:17
Medlem
Globalisten55s avatar
Angående vikt bara Victorias arsle måste väl väga mer än Amilia🤩
2020-03-24, 13:17
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Folk som klagar på tävlingen är så hjärndöda, dom åt ju mindre mat och svalt mer under Robinson veckan och då klagade ingen.
Nu ska dom skippa socker och snabba kolhydrater i två dagar och folk klagar , haha, vilka idioter det finns.

Exakt! Bra poäng!

Och som många redan skrivit, det är ju det här som är big brother. Tävlingar, utmaningar mm. Julia gick in i buren med småkryp trots att hon har fobi.
Vill man inte delta så är det ju bara att skippa och bli autonominerad.

Det är två dagar. Herregud. Ingenting ju. Och söker man till big brother lär man ju göra lite research om vad som varit tidigare år för att ha ett hum om man ens bör söka.

Kul tävling tycker jag! Jag skulle dock vara sämst, har noll karaktär
2020-03-24, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Slå på ljudet o kolla 24/7 nån gång så slipper du spamma här med dina egna gissningar
Tack är ett av de få orden som inte kommer ut ur Amilias mun. Aldrig någonsin tackar hon för något!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Nix de håller på Mergim.
Nä det är ju 14 åringarna som står o ropar utanför huset
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Angående vikt bara Victorias arsle måste väl väga mer än Amilia🤩

Victoria har ju fläsket på rätt ställen.
2020-03-24, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tack är ett av de få orden som inte kommer ut ur Amilias mun. Aldrig någonsin tackar hon för något!
Men det har många andra
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Nä det är ju 14 åringarna som står o ropar utanför huset
De gamla gummorna gillar i alla fall Mergim.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Å vem fa-an frågade dig, din feta jävel?

Ont: tror Vickan har koll på detta. Bättre än Amilia i alla fall hahaha
Fet ? Då förstår jag att du tycker Amilia är fet om du anser att jag som inte ens väger 65 kg är fet 😂😂😂😂
2020-03-24, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Undrar vad han kan vara sur över. Hans KK fick ju stanna i första finalen mot Patsy som då vat ultrapopulär och Jassa slippade att åka av ren tur. Han är blåst den mannen.
Det är sån de glömt bort! De tänker inte längre än näsan är lång. Så länge fördelarna är på deras sida så finns det inget att gnälla på.
2020-03-24, 13:20
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Exakt! Bra poäng!

Och som många redan skrivit, det är ju det här som är big brother. Tävlingar, utmaningar mm. Julia gick in i buren med småkryp trots att hon har fobi.
Vill man inte delta så är det ju bara att skippa och bli autonominerad.

Det är två dagar. Herregud. Ingenting ju. Och söker man till big brother lär man ju göra lite research om vad som varit tidigare år för att ha ett hum om man ens bör söka.

Kul tävling tycker jag! Jag skulle dock vara sämst, har noll karaktär
Haha, ändå kul. Det gör ju inget, liksom. Precis som ifall Sami nu skulle få en påse godis inskickat och han drar i sig allt. Ingen bryr sig. Men fan heller att Amilia ska trycka i sig Marabou eller dylikt. Hon är ju så jävla healthy, med sin kondition och hur hon inte är vaaan vid socker.
2020-03-24, 13:21
Medlem
Citat:
Men det har många andra
Men du hävdar ju att Amilia tackar, skit samma vad andra gör. Nu orkar jag inte med dig, du verkar ju helt bränd! Gå och jobba i din mans korvkiosk istället!
2020-03-24, 13:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Fet ? Då förstår jag att du tycker Amilia är fet om du anser att jag som inte ens väger 65 kg är fet 😂😂😂😂
Lätt att påstå bakom en skärm. Stick till din feta gubbes pizzeria och sug i dig en 3 pizzor.

Ont: någon som har koll på om Amilia gett upp än?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in