2020-03-24, 12:56
Medlem
badkidneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Orkar inte med Frida heller!

Hennes 6 timmars kramar är outhärdligt att bevittna

För att inte tala om hennes förbannade skratt!!!
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Fast nu kan du bara vara tyst. Nu är du inne och klampar på mitt revir.
Om Alex dietar några dagar så ror han det i hamn helt själv. Han skulle komma jättenära.

Tro mig. Jag har hjälpt många mäniskor med sin vikt. Alex borde veta. Men han är väl en skitPT som dom flesta nu för tiden.

Du förstår uppenbarligen ingenting om kost och hälsa. Hans träning funkar inte i detta?
Att bygga muskler handlar i procent mer om maten än om pumpandet på gymmet.

Det är ingen idé att diskutera med Rammi. Rammi är och postar efterblivna grejer hela tiden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Snälla någon ge mig en uppdatering på vad som hänt på fm idag? Hälsoveckan låter grymt kul men, Varför säger dom att Amilia inte vägt in sig? Hon är väl den som lättast går ner då hon bär mest vikt. Vet vi varför Julia och Glas inte är med i något lag? Så förvirrad.
Amilia har vägt sig
2020-03-24, 12:58
Bannlyst
Amilia vägde in på 74,6 kg.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Många har tröttnat på Sami o hans vän i huset

Inte på Sami. Men Glasman har aldrig varit poppis i den gruppen. Det finns en trupp som är över 25-30 och de håller på Glasman. Men Sami låg och ligger högst. Gruppen verkar mest vara splittrade i frågan om Jassa och Vickan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Någon som kommer ihåg vilka som är med i varje lag?
Gul: jas,sami,vicks,lennie
rosa: alex,martin,mergim,frida,amilia

Julia vs Glasman i duell
2020-03-24, 12:59
Medlem
Det finns ett gång grupper som går ihop o kommer rädda Amilia till varje pris , just för att hon får allt har o mobbing mot sig . Synd att hon kommer gå långt Pga ert mobbande . Är själv med i 4 av dom fast jag inte vill ha henne kvar men sjukt med människor i många av dom grupperna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Brukar det inte bara vara att ett lag sitter säkert efter tisdagstävlingen?

Mergims fisar är snart i klass med Samis..

Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Givetvis. Jag är ca 10 cm kortare än Amilia och har en gång legat på 90 pannor efter en graviditet och jag såg INTE ut så där. Det krävs mycket mer för att magen och hakan ska bli så där stora.

Skulle du vilja vara en ängel och snabbt sammanfatta vad de hittills idag fått göra? Ligger i sängen och vrålhostar upp en massa Corona i luften och är lite allmänt dassig i skallen. Puss

Jag såg bara att de blev inkallade till bikten för invägning när de åt frukost. Amilia vägrade och sedan var Martin extremt sur över att både Glasis och Jullan fick stanna. Berättade att han skällt i bikten och fått prata med någon i produktionen.

Sedan vad jag tvungen att jobba lite och sova då coronan tar död på mina lungor.
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Sjukt att du alltid ska hitta på massa saker när du blir tillrättavisad . Hon är med i tävlingen trots att hon mår dåligt av det . Heder till henne

Hitta på? Det är väl ändå sanningen.
Du menar att du tillrättavisar mig. Det är ju jag som tillrättavisar dig. Men du har lika dålig insikt som Amilia.

Ja, Vad bra att hon förstår att hon inte hela tiden kan särbehandlas.
Heder för vad?
Att hon ställde sig på en våg. Hon fick inte ens veta vad hon vägde, inte vi heller.

Julia ska ha heder som låste in sig trots sin fobi. Där snackar vi.
Medlem
geek12s avatar
Hoppas lag gul förlorar
Så sami, Jasmine, Lennie & Victoria hänger löst ( samt en av glasman eller julia )

För isf kommer garanterat Victoria åka om hon inte räddas kvar.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Lärt mig av dig som inte ens är läskunnig
Lugnt jag har lärt mig och det kan vara kul att jiddra med dig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Inte på Sami. Men Glasman har aldrig varit poppis i den gruppen. Det finns en trupp som är över 25-30 och de håller på Glasman. Men Sami låg och ligger högst. Gruppen verkar mest vara splittrade i frågan om Jassa och Vickan.
Är med i 5 grupper o han sjunker för var dag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in