2020-03-24, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Han har dock slutat uppmana sina följare o är ute på jobb med spökjakt nu
Det är nog bara anty som inte kan släppa BB och promotar folk att rösta på mergim och Lennie för att hon vet att de behöver det😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Nej. Sami är utan minsta tvekan mest populär. Egentligen så kommer Sami först och långt efter pratar man om Jassa och Vickan. Så det är mest tal om vilka man vill skall vara kvar så länge som möjligt men Sami skall vinna resonerar man. Sedan finns en mindre trupp av albanska och arabiska flickor som älskar Mergim. Men de är få.
Lennie är dock populärare än Jasmine och Victoria.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Nej. Sami är utan minsta tvekan mest populär. Egentligen så kommer Sami först och långt efter pratar man om Jassa och Vickan. Så det är mest tal om vilka man vill skall vara kvar så länge som möjligt men Sami skall vinna resonerar man. Sedan finns en mindre trupp av albanska och arabiska flickor som älskar Mergim. Men de är få.
Många har tröttnat på Sami o hans vän i huset
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Lennie är väl den enda som inte pratar massa skit
2020-03-24, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
exakt jag upplever det snarare är tvärtom han har ökat kolla bara hur mångs fans han har på insta + alla jockes fans som du säger om det skulle vara skarpt läge
Yes! Jonna följer BB 24/7 så jag tror hon och Jocke stöttar om det behövs !!
2020-03-24, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Checkade hennes profil, alltså bruden som startade namninsamlingen. Allt makes sense nu, kärringen är själv överviktig.

Klart hon är, tar åt sig för minsta lilla.
Lättkränkthet är idag Sveriges största folkhälsosjukdomar
2020-03-24, 12:54
Medlem
Citat:
exakt jag upplever det snarare är tvärtom han har ökat kolla bara hur mångs fans han har på insta + alla jockes fans som du säger om det skulle vara skarpt läge
Jocke är på jobb o sa själv att han inte kommer påverka bb mera nu för nån dags sen
Medlem
Citat:

Precis. Samis största fiende är han själv
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Han bygger muskler o dom väger Oxå så hans träning funkar inte i detta

Fast nu kan du bara vara tyst. Nu är du inne och klampar på mitt revir.
Om Alex dietar några dagar så ror han det i hamn helt själv. Han skulle komma jättenära.

Tro mig. Jag har hjälpt många mäniskor med sin vikt. Alex borde veta. Men han är väl en skitPT som dom flesta nu för tiden.

Du förstår uppenbarligen ingenting om kost och hälsa. Hans träning funkar inte i detta?
Att bygga muskler handlar i procent mer om maten än om pumpandet på gymmet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Yes! Jonna följer BB 24/7 så jag tror hon och Jocke stöttar om det behövs !!
Dom är ute på jobb med spökjakt nu o är inte så mycket inne
2020-03-24, 12:55
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Ja, jag fortsatte på spåret om att Jassa var populär i BB Facebook supporter gruppen. Men visst Lennie ligger fint till.
2020-03-24, 12:56
Medlem
Pinkpad90s avatar
Snälla någon ge mig en uppdatering på vad som hänt på fm idag? Hälsoveckan låter grymt kul men, Varför säger dom att Amilia inte vägt in sig? Hon är väl den som lättast går ner då hon bär mest vikt. Vet vi varför Julia och Glas inte är med i något lag? Så förvirrad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in