2020-03-24, 11:05
Medlem
Okej, jag ger detta stället en chans!

Jag är medveten över att detta ställen kan vara otrevligt och elaka kommentarer. Men efter att provat i en annan forum som jag tycker är mer ödmjukare men av olika anledningar ger jag denna stället en chans då min tråd raderades där borta av enorma återkommande missförstånd. Varje gång jag har skapat mina trådar där har de sagt till mig från att sluta kontakta honom och slutligen fått mina trådar raderade.

Nu provar jag här. Jag tänker inte ta något bakgrundshistoria snack mer än att det är en kille jag har kommit i kontakt med i en Facebookgrupp.En administratör, en otrolig vänlig man. Allt ledde till starka känslor, jag kände en uppskattade känsla av att få prata med honom. Jag började ställa spontana frågor om gruppen bara för att få ''chatta'' med honom.

Nu har jag tagit reda på att han faktiskt bor ju i samma stad som mig. YAHOOO!!.

Nu vill jag träffa honom. Men han har tackat NEJ. Slutligen sa jag att jag bor i samma stad som honom och att jag ''råkat sett honom''. Då svarade han JA, om att han bor i den staden. Då sa jag att jag måste träffa honom för det är något personligt angående om gruppen, men jag vill inte ta det på Internet.

Han är därefter valt att inte svara. Jag känner att jag gjort bort mig!

Jag känner också att det är helat iden om samtalsämnet om ''gruppen'' som får mig att snacka med honom. Hur fan skall jag få snacka med honom om andra saker förutom gruppen?! Men om jag får träffa honom kanske allt kommer naturligt.

Alltså jag måste ha all tips jag bara kan få!

SNÄLLA, inga elaka kommentarer. För jag känner redan att jag är tokig som återigen tog Facebokkgruppen som en ursäkt för att samtal och nu denna gång, en ursäkt för att få träffas.

Dock har han inte svarat. Så jag kanske kan BRYTA allting och säga något smidigt så han och jag kan träffas av en annan anledning?
Citera
2020-03-24, 11:13
Medlem
Hallsakaefts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VillHaHan
Okej, jag ger detta stället en chans!

Jag är medveten över att detta ställen kan vara otrevligt och elaka kommentarer. Men efter att provat i en annan forum som jag tycker är mer ödmjukare men av olika anledningar ger jag denna stället en chans då min tråd raderades där borta av enorma återkommande missförstånd. Varje gång jag har skapat mina trådar där har de sagt till mig från att sluta kontakta honom och slutligen fått mina trådar raderade.

Nu provar jag här. Jag tänker inte ta något bakgrundshistoria snack mer än att det är en kille jag har kommit i kontakt med i en Facebookgrupp.En administratör, en otrolig vänlig man. Allt ledde till starka känslor, jag kände en uppskattade känsla av att få prata med honom. Jag började ställa spontana frågor om gruppen bara för att få ''chatta'' med honom.

Nu har jag tagit reda på att han faktiskt bor ju i samma stad som mig. YAHOOO!!.

Nu vill jag träffa honom. Men han har tackat NEJ. Slutligen sa jag att jag bor i samma stad som honom och att jag ''råkat sett honom''. Då svarade han JA, om att han bor i den staden. Då sa jag att jag måste träffa honom för det är något personligt angående om gruppen, men jag vill inte ta det på Internet.

Han är därefter valt att inte svara. Jag känner att jag gjort bort mig!

Jag känner också att det är helat iden om samtalsämnet om ''gruppen'' som får mig att snacka med honom. Hur fan skall jag få snacka med honom om andra saker förutom gruppen?! Men om jag får träffa honom kanske allt kommer naturligt.

Alltså jag måste ha all tips jag bara kan få!

SNÄLLA, inga elaka kommentarer. För jag känner redan att jag är tokig som återigen tog Facebokkgruppen som en ursäkt för att samtal och nu denna gång, en ursäkt för att få träffas.

Dock har han inte svarat. Så jag kanske kan BRYTA allting och säga något smidigt så han och jag kan träffas av en annan anledning?

Tänk dig in i den omvända situationen, att nån du INTE är intreserad av börjar skriva på samma sätt till dig.

Du är ju en creepy stalker.

vad du behöver är en terapeut
Citera
2020-03-24, 11:15
Medlem
Du verkar inte ha några problem med stalking så kör på det. Du vet ju var han bor. Du vet hur han ser ut. Ta dig dit och vänta på att han ska gå nånstans och följ efter. Ha med massa papper och krocka med honom och tappa allt och se om han hjälper dig och efter det så säger du att du fick en spontan känsla och frågar honom om han vill ta en fika. Innan fikan så slänger du alla papper i papperskorg.

Han verkar ju inte vilja träffa dig. Enda sättet är väl att kidnappa honom och göra dig gravid med honom. Då kommer ni för alltid ha en relation.
Citera
2020-03-24, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallsakaeft
Tänk dig in i den omvända situationen, att nån du INTE är intreserad av börjar skriva på samma sätt till dig.

Du är ju en creepy stalker.

vad du behöver är en terapeut
Varför säger du att jag är en stalker? Du vet ju ingenting om mig och inte heller vet du om han är intresserad eller inte. Han kanske är en upptagen man?
Citera
2020-03-24, 11:16
Bannlyst
Han kanske redan har en tjej. Har du tänkt på den?
Citera
2020-03-24, 11:18
Medlem
franges avatar
Citat:
Varför säger du att jag är en stalker? Du vet ju ingenting om mig och inte heller vet du om han är intresserad eller inte. Han kanske är en upptagen man?

Han har ju sagt klart och tydligt att han vill inte ha någon kontakt med dig. Han vill inte träffa dig. Det har han ju sagt rakt ut. Hur svårt är det att förstå? Hur tydlig måste han vara för att du skall acceptera faktum?

Måste han anordna besöksförbud och kontaktförbud för att du skall förstå?
Citera
2020-03-24, 11:20
Medlem
GastonLeMans avatar
Tänk på #metoo, du måste lära dig att ta ett NEJ!
Det är väl inte konstigare än så?
Citera
2020-03-24, 11:23
Medlem
Citat:

"Nu vill jag träffa honom. Men han har tackat NEJ. Slutligen sa jag att jag bor i samma stad som honom och att jag ''råkat sett honom''. Då svarade han JA, om att han bor i den staden. Då sa jag att jag måste träffa honom för det är något personligt angående om gruppen, men jag vill inte ta det på Internet.

Han är därefter valt att inte svara. Jag känner att jag gjort bort mig!"

Det där är väl ett JÄVLIGT tydligt tecken (nästan att han skriker det åt dig) att han inte är intresserad? Framförallt "MEN HAN HAR TACKAT NEJ".
Nej = Inte intresserad.

Att du sen försöker hitta på olika anledningar till att Nej'et beror på att ni kanske inte bor i samma stad eller någon annan lam ursäkt ändrar inte på det faktum att han har sagt NEJ.
Citera
2020-03-24, 11:24
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:

Du har fått samma svar om och om igen, men kan inte riktigt greppa det ändå, vilket svar vill du ha? Slå upp dörren och bryt dig in hos honom?
Har han sagt NEJ, så är det nej.

Jag skulle känna mig fett besvärad om någon inte fattade ett nej trots upprepanden.

Du får gå vidare, han är ju onekligen inte intresserad, men en del verkar koppla trögt har jag märkt.
Citera
2020-03-24, 11:25
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonS700
Han kanske redan har en tjej. Har du tänkt på den?
Eller så kanske han har kaniner som han är rädd om.
Citera
2020-03-24, 11:25
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:

"Nu vill jag träffa honom. Men han har tackat NEJ."

Detta är alltså inte tillräckligt för att du ska förstå?
Citera
2020-03-24, 11:29
Medlem
Hallsakaefts avatar
Citat:

du har ju nätstalkat honom, sökt info och "råkat" se honom, jag tror du är i behov psykolog
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in