2020-03-24, 11:04
Medlem
DjPuttes avatar
Jaha har slemproppen påg en infektion på husen el vad???
Kanske smått allergi....
2020-03-24, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Räddas av vem? Vilka i huset?
Alla utom tre är på hennes sida just nu , kollar du inte 24/7 ?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Sur? Han kokade av vrede

Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Snälla snickaren var t.o.m. surare än Analia för att de kom tillbaka in i huset.

Han borde lämna huset och söka hjälp den där snickarn.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pedobear84
Hur kan man gilla det gänget ? Snackar skit och pakter 24/7 .. Tror Sami skulle må bättre om glasman lämnade
Riktigt gött var det igår, när glasman kom tillbaks och de fick fullkomligt hånskratta åt de dumma jävla skrikiga spånen, och såg du hur glasman lyfte upp sami ur mörkret och depressionen. Så jävla gött att se, Vidare var det mycket njutningsfullt när även sami , glasman och Julia sade högt och tydligt att nu fuckar vi alla och kör vårt egna race, grymt jobb av glasman.
Sami Glasman och Julia mot final.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Psykopaten Martin såg man ju redan igår att han blev sur när Julia och Glasman kom tillbaka.
Verkligen! Det var ju typ mord i blicken. Nu börjar han visa sitt sanna jag.
2020-03-24, 11:06
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Inte sett hon bölar alls , hon pratar om varför inget annat
Bölar är ett svenskt uttryck som kan användas på en person som surar eller är bitter. Man behöver alltså inte fysiskt fälla tårar.
Medlem
Detta är planerat med att julia/glasman kommer sitta löst i nästa veckofinal för blåvalen kommer autonomineras, och de vet att vi hatar amilia och hon kommer ryka, de kommer fixa sami/glas/julia till final sanna mina ord =)
Medlem
5596s avatar
Jösses, vad alla här inne hatar alla som inte heter Daniel, Sami eller Julia. Är jag den enda som inte bryr mig om vem i vilken gruppering åker? Så fort Jasmine pratar med någon ensam så blir det sjuuukt mycket hat här inne. Så blir det med Amilia och Victoria också, låt dem prata så det blir bråååk era skitnödiga människor!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Riktigt gött var det igår, när glasman kom tillbaks och de fick fullkomligt hånskratta åt de dumma jävla skrikiga spånen, och såg du hur glasman lyfte upp sami ur mörkret och depressionen. Så jävla gött att se, Vidare var det mycket njutningsfullt när även sami , glasman och Julia sade högt och tydligt att nu fuckar vi alla och kör vårt egna race, grymt jobb av glasman.

Dom tre kommer inte vara i final tyvärr , dom har o fortsätter göra bort sig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Mitt absolut bästa! Det är så kul att de övriga är så bittra.
2020-03-24, 11:07
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Nu är det okey att deppa och vara på dåligt humör enligt de två ludren men när Glasman å Sami hade en svacka var det annat ljud i skällan
2020-03-24, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Detta är planerat med att julia/glasman kommer sitta löst i nästa veckofinal för blåvalen kommer autonomineras, och de vet att vi hatar amilia och hon kommer ryka, de kommer fixa sami/glas/julia till final sanna mina ord =)
Hon räddas garanterat av sitt stora gäng i huset

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in