2020-03-24, 05:47
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Kollar avsnittet nu (följer alltid live först och tar avsnitten sen, inklusive finaler).

FY FAN vad löjligt att de måste göra "tummen upp" innan de myser, för att visa att de inte våldför sig på varandra. Jag visste inte det. Jag trodde att en del av Big Brother var att de faktiskt GLÖMMER kamerorna och dunkar på.

Så jävla pk att visa "närå hihi vi alla samtycker!".

Kan tänka mig vilket jävla liv det hade blivit från produktionen om någon gnydde "nej" under samlag.

Fy fan vad löjligt.
2020-03-24, 06:45
Medlem
SvetlanaRussias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Nu är det full fokus att få ut ludret, blåvalen, samt vichoria.

I den årdningen.

årdningen.
2020-03-24, 07:07
Medlem
Missade kvällen igår. Lade mig precis när Sami,Julia och Glasman badade och resten åt chips och snackade. Vad hände sen? Att Julia och Glasman fick till det har jag förstått. Men inget annat?
2020-03-24, 07:12
Medlem
Flirtade Martin med Amilia igår??
2020-03-24, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Der värsta jag vet är tjockisar med självförtroende. Jag hoppas att den där feta jäveln får så mycket hat när hon kommer ur, så att hon gör en "Sanna" och hoppar från en bro. Hon är inte värd den luft vi andas. Hon knäcker mig.
Du behöver söka hjälp!!
2020-03-24, 07:13
Medlem
pedobear84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Fyyyyfaaaaan vad rätt.
Gött GLASMAN, SAMI och JULIA
Nu kör vi ut snorungarna, vilken ordning?

1 Fitt Plankan
2 Fläskläppen
3 Blåsfisken
4 Fake Muslimen

Hur kan man gilla det gänget ? Snackar skit och pakter 24/7 .. Tror Sami skulle må bättre om glasman lämnade
2020-03-24, 08:01
Medlem
askungens avatar
Hände något kul på festen? Somnade före 00:00...om någon orkar skriva en kort resumé vore jag tacksam
2020-03-24, 08:08
Medlem
så julia har alltså fallit till nivån där hon knullar med den absolut äckligaste snubben i huset

fyfan där rök mina röster på henne i framtiden
2020-03-24, 08:08
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hände något kul på festen? Somnade före 00:00...om någon orkar skriva en kort resumé vore jag tacksam
Slocknade 30min efter dig så det var 2st läger till dess ett som var buttra för ingen åkte ut och en 4:a som festade loss....
Utöver det så noll koll
2020-03-24, 08:09
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
så julia har alltså fallit till nivån där hon knullar med den absolut äckligaste snubben i huset

fyfan där rök mina röster på henne i framtiden
Nöden har ingen lag om du är kåt men utanför så håller det inte!
2020-03-24, 08:12
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Slocknade 30min efter dig så det var 2st läger till dess ett som var buttra för ingen åkte ut och en 4:a som festade loss....
Utöver det så noll koll
Äh va inte sån, mergim va iallafall otroligt glad för att han fick stanna! Såg ett klipp där julia och glasman låg igen, och det lät som festen va igång då.
Aåg även ett klipp där amilia pratar med sami, gillade det.
Tycker sami är så mycket roligare när han inte dras ner i buttta gubbträsket med glasman!
2020-03-24, 08:18
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Äh va inte sån, mergim va iallafall otroligt glad för att han fick stanna! Såg ett klipp där julia och glasman låg igen, och det lät som festen va igång då.
Aåg även ett klipp där amilia pratar med sami, gillade det.
Tycker sami är så mycket roligare när han inte dras ner i buttta gubbträsket med glasman!
Öhh var Julia & Glaset igång igen med en sängvals??
Merigim tror jag var mer glad än alla andra, Sedan Amilia tror jag fick en ny syn på SAmi då dem var kedjade men men sedan är du nystat...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in