Önska olycka på folk känns inte bra men jag skulle önska att dessa naiva människor som tror att bostäder bara kan öka i värde får sig en tankeställare.
Särskilt dessa som bakar in nya bilar och resor i huslånet och tror att de är smarta som gör det ”det är ju så billig ränta”.
Sitter själv 50% belånad ungefär så det behöver inte rasa mer än så
Jag har på fullt allvar fått frågan, ”varför hur du inte ut ditt hus och lånar till ett till?”
Sådana människor behöver vakna och få respekt för banklån och pengar.