2020-03-20, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Polisen eller myndigheterna gör inte skit åt pundarna i parken. Rättväsendet handlar om att dra in pengar och sen kommer brottsligheten i andra hand. Tro inte något annat.

Han kanske har fått det utskrivet i Egypten och då är det en gråzon?
Snälla försvinn härifrån och kommentera i femnisttrådarna som den whiteknight du är.
Jäkla tuff du är mannen. Kliv av ett par år vet ja 🙌
Exakt sånna som du som bidra till hetsen på aas brukare. Tänk lite vet ja
Citera
2020-03-20, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowerpower900
Ber om ursäkt om jag läst på för dåligt eller är helt enkelt blind, men hittar inte svaren på min fråga. Ska ta första sticket snart av Testo E 150mg, ska köra ett stick 1 gång/vecka i 4-6v som prov, mest för min mentala hälsa då jag har naturligt lågt testosteron, men i viss mån för muskelbygge också.

Nu till min fråga:

Behöver man oroa sig för biverkningar som gyno eller annat under en såpass kort period och en såpass "låg" dos? Behöver man börja direkt med t.ex. nolva eller något annat preparat i förebyggande syfte för eventuella bieffekter eller är man relativt safe?
Du har läst på dåligt. Så läs mer o du finner
Citera
2020-03-20, 16:21
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemongin
Jäkla tuff du är mannen. Kliv av ett par år vet ja 🙌
Exakt sånna som du som bidra till hetsen på aas brukare. Tänk lite vet ja

Är mer man än vad du någonsin kommer att vara, men du vet vart du har din plats i hierarkin grabben.
Ha en trevlig helg nu din whiteknight, glöm inte att källsortera dina sopor och berätta om det till varenda tjej du ser!
Senast redigerad av -Gustavsson 2020-03-20 kl. 16:38.
Citera
2020-03-20, 18:15
Medlem
Trenbologneses avatar
Jag hade rekommenderat ett stick var fjärde eller femte dag för att ha så stabila värden som möjligt. Stabila värden = mindre biverkningar
Dosen är perfekt för din första kur, less is more.
Gyno är väldigt individuellt, jag har aldrig haft känningar även fast jag kört rätt så höga doser och blandat flera preparat samtidigt.

Jag skulle rekommendera att ha nolvadex hemma till PCTn. Letrozole bör du ha hemma med ifall du nu skulle få gyno-känningar.
Better safe than sorry.

Sen bör du även förlänga kuren till åtminstone 12v. Enanthate är en långsam ester som tar tid innan man kommer upp i ett steady state.
Vill du inte köra en såpass lång kur rekommenderar jag att köra propionate och sticka dig varannan dag.
Har du ont om pengar så kan du köpa nolvan lite senare i kuren och lägga pengarna på lite letro för den vill man inte vara utan ifall de skulle krisa.

Har du nåt mer du undrar över så är det bara att skicka ett PM om du vill. Annars så önskar jag dig lycka till.

Citat:
Ursprungligen postat av flowerpower900
Ber om ursäkt om jag läst på för dåligt eller är helt enkelt blind, men hittar inte svaren på min fråga. Ska ta första sticket snart av Testo E 150mg, ska köra ett stick 1 gång/vecka i 4-6v som prov, mest för min mentala hälsa då jag har naturligt lågt testosteron, men i viss mån för muskelbygge också.

Nu till min fråga:

Behöver man oroa sig för biverkningar som gyno eller annat under en såpass kort period och en såpass "låg" dos? Behöver man börja direkt med t.ex. nolva eller något annat preparat i förebyggande syfte för eventuella bieffekter eller är man relativt safe?
Senast redigerad av Trenbolognese 2020-03-20 kl. 18:24.
Citera
2020-03-20, 18:41
Medlem
Citat:
Är mer man än vad du någonsin kommer att vara, men du vet vart du har din plats i hierarkin grabben.
Ha en trevlig helg nu din whiteknight, glöm inte att källsortera dina sopor och berätta om det till varenda tjej du ser!
Eftersom du känner dej tvungen att du skriva att du är mer man än mej vet vi alla hur det är med den saken.Tänk på det när du pussar mannen i huset gonatt innan ni somnar.
Kom och tänka på detta ordspråket nu.
Argumentera Inte med idioter de dra bara ner dig till sin nivå och vinner pga sin erfarenhet
Så lämnar dej med det
Senast redigerad av Lemongin 2020-03-20 kl. 18:44.
Citera
2020-03-20, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trenbolognese
En kväll så körde jag som vanligt på gymmet efter jobbet och helt plötsligt kommer en uppkäftig liten parasit och avbryter mig mitt i ett set och insisterar på att jag ska lämna ett urinprov.
Denna gubbe, en pensionerad brandman som volontärjobbar åt nåt jävla anti-dopingsförbund började kasta anklagelser och hot mot mig.
Jag gick där ifrån utan att lämna UP och jag skrev verkligen inte under något papper.
Detta resulterade i en 2 års avstängning från ALLA gym i hela kommunen, eftersom att de satsar stort på häxjakten av AAS-brukare. Pendlar nu ca 80km per dag för att kunna träna.

Jag behövde nog skriva av mig lite, är så jävla less på Sveriges lagstiftning som enbart trakasserar individer som väljer att använda testosteron och må bra medans terrorister och våldtäktsmän blir beskyddade. Jävla parasiter.

Någon som råkat ut för något liknande?

Det är åt helvete. Häxjakt på personer vars handlingar har minimal eller ingen påverkan på samhället eller folkhälsan medan de glatt står och tittar på när folk super skallen av sig varje helg, röker tills lungorna svartnar, misshandlar och vandaliserar till höger och vänster. Men det är klart, alkoholen och tobaken drar ju in skattepengar.

Rekommenderar att skaffa medlemskap på ett gym som inte är anslutet till RF (Riksidrottsförbundet). Citerar från deras hemsida:

Citat:
Alla som utövar idrott och är medlem i en förening ansluten till RF är skyldiga att ställa upp på dopingkontroll.

Om en utövare avviker från platsen eller vägrar ställa upp på kontroll, kan resultatet bli fyra års avstängning. Dopingkontrollerna kan ske var och när som helst utan förvarning. De kan ske i samband med tävling, men också under träning eller i hemmet.

De kan alltså till och med komma hem till ens bostad. Vet inte vad som händer om man vägrar öppna dörren och släppa in dom dock. Tävlar man på svensk eller internationell nivå köper jag att detta kan vara ett krav. Men för vanliga motionärer som tränar på gym är det ett jävla slöseri med resurser.
Citera
2020-03-20, 18:59
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemongin
Eftersom du känner dej tvungen att du skriva att du är mer man än mej vet vi alla hur det är med den saken.Tänk på det när du pussar mannen i huset gonatt innan ni somnar.
Kom och tänka på detta ordspråket nu.
Argumentera Inte med idioter de dra bara ner dig till sin nivå och vinner pga sin erfarenhet
Så lämnar dej med det

Dra iväg ett PM så kan vi mötas en kväll så ska vi se ifall du är lika uppkäftig då med.
Citera
2020-03-21, 10:56
Medlem
vakNs avatar
Nu har det blivit galet här. Jag har en jävla massa obrutna vialer med testo och deca, men jag kommer snart behöva gå av och det vore riktigt trist om dom blev dåliga i väntan på att jag går på igen.

Kan jag på något sätt förvara dessa vialer riktigt effektivt för att de ska hålla sig i upp mot ett år utan att tappa någorlunda i styrka?

Mvh
Citera
2020-03-21, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vakN
Nu har det blivit galet här. Jag har en jävla massa obrutna vialer med testo och deca, men jag kommer snart behöva gå av och det vore riktigt trist om dom blev dåliga i väntan på att jag går på igen.

Kan jag på något sätt förvara dessa vialer riktigt effektivt för att de ska hålla sig i upp mot ett år utan att tappa någorlunda i styrka?

Mvh
De håller sej ett par år efter utgångsdatum utan problem. Förvara de mörkt i rumstemperatur
Citera
2020-03-21, 11:31
Medlem
Citat:
Dra iväg ett PM så kan vi mötas en kväll så ska vi se ifall du är lika uppkäftig då med.
Så jäkla kul att du inte märker det själv...
Citera
2020-03-24, 07:24
Medlem
Kan man använda 0.2mg letro varannan dag för att sänka sitt östrogen. Är alltså inte ute efter att döda det helt.
Ligger på ca 400mg Test ew och hoppar snart på 200mg NPP ew.
Citera
2020-03-24, 09:00
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zemp
Kan man använda 0.2mg letro varannan dag för att sänka sitt östrogen. Är alltså inte ute efter att döda det helt.
Ligger på ca 400mg Test ew och hoppar snart på 200mg NPP ew.

Ja!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in