2020-03-24, 03:18
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
1. Det är totalt irrelevant.
2. Men ja, jag gillar verkligen henne.
Vad ser du hos henne? Det enda jag ser av henne är att hon sexifierar sig själv till max för att dölja sin avsaknad av personlighet. Eller ja, iallafall avsaknad av personlighet som folk skulle tycka om.
2020-03-24, 03:19
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Nej det ligger ingen sanning i det alls.
Oavsett vem som hade sagt det så är det en vidrig människosyn som Analia besitter.
Alla är inte gjorda av sten, Frida kanske genuint var ledsen men fettot försöker vrida o vända på det till Fridas nackdel

En manipulativ jävel de där fettot

Håller med dig! Hon då som springer efter lennie Han får knappt röra sig utan att hon är i närheten...
2020-03-24, 03:20
Medlem
Citat:
Haha nej, sömnproblem + dålig karaktär är ingen bra kombo.

Sanning och sanning, jag tycker ändå inte det är okej att prata om henne på det sättet de gör. Prata om henne, fine. Men att sitta och göra röster för att imitera henne och säga "fucking fake bitch", "jag skrek på henne att hålla käften", "jag lackade på hennes ansikte" etc är verkligen inte okej.

Tycker inte Alex kan säga någonting om "kärlek och respekt" efter att han ligger passiv och lyssnar på samtal som dessa, som han gjort i flera veckor nu.

Är lika upprörd som du. Alex bör kalla in till familjemöte imorgon, eller vågar han det mån tro?
Medlem
Der värsta jag vet är tjockisar med självförtroende. Jag hoppas att den där feta jäveln får så mycket hat när hon kommer ur, så att hon gör en "Sanna" och hoppar från en bro. Hon är inte värd den luft vi andas. Hon knäcker mig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Vad ser du hos henne? Det enda jag ser av henne är att hon sexifierar sig själv till max för att dölja sin avsaknad av personlighet. Eller ja, iallafall avsaknad av personlighet som folk skulle tycka om.
Jag gillar henne för att hon inte är en jävla whiny ass bith som Amilia och Victoria. Hon livnär sig inte på att snacka skit om andra, hon bondar inte över att förlöjliga och prata ned andra. Jag tycker hon har bra mycket mer personlighet än många andra där inne, Alex till exempel.

Oavsett vad jag, eller någon annan, tycker om henne så är det vidrigt att prata om henne på det sättet de gör.
2020-03-24, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Hon har ju rätt att Frida har hängt efter Glasman sedan hon kom in. Det gjorde även Philip och det var väl smartast då de hade sett programmet.

Det är mer sättet som mobbar-Analia snackar på och hur hon säger det.
Senast redigerad av rudboi 2020-03-24 kl. 03:28.
2020-03-24, 03:22
Medlem
Svar rudboi och holymother:

Jag tänkte att det ligger i sanning att det är ett spel och någon ska åka ut! Annars finns det ingen mening att vi ”tittare” ska rösta osv.

Sen att snacka skit och förlöjliga tycker jag inte är okej och det borde produktionen göra klart för dem! Yngre tittare kanske tar efter deras beteende
2020-03-24, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Håller med dig! Hon då som springer efter lennie Han får knappt röra sig utan att hon är i närheten...

Amalia borde se till sin egen navel (om hon ens kan se den) innan hon snackar illa om andra människor på det nedsättande sättet som hon precis gjorde.

Visst är inget större fan av Frida men Analias skitsnack var under all kritik
2020-03-24, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Är lika upprörd som du. Alex bör kalla in till familjemöte imorgon, eller vågar han det mån tro?
Det lär han väl göra, men han lär väl bara tjata om "kärlek och respekt" och sedan svansa efter Victoria in i rummet där de låter skitsnacket gå. Amilia sa väl att hon skulle säga åt Glasman "När ska du dra då" eller något imorgon, så.

Så jäävla vidrigt också att folk sitter i Facebook-gruppen och ba "HAHAH AMILIA ÄR SÅ JÄVLA SKÖN". Wow. Så skönt med mobbning och översittarbeteende, verkligen. Så jävla skönt och härligt att uppmuntra mobbning som sker live.

Alltså USCH. Blir så fucking lack. Varför tittar jag ens på den här jävla skiten, börjar bara hata mänskligheten ännu mer.
2020-03-24, 03:23
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Jag gillar henne för att hon inte är en jävla whiny ass bith som Amilia och Victoria. Hon livnär sig inte på att snacka skit om andra, hon bondar inte över att förlöjliga och prata ned andra. Jag tycker hon har bra mycket mer personlighet än många andra där inne, Alex till exempel.

Oavsett vad jag, eller någon annan, tycker om henne så är det vidrigt att prata om henne på det sättet de gör.
Well, jag har inte sagt nånting om hur dom pratar ang henne.
Jag förstår inte vad det är för personlighet du ser förutom självsexifieringen, så agree to disagree.
2020-03-24, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Well, jag har inte sagt nånting om hur dom pratar ang henne.
Jag förstår inte vad det är för personlighet du ser förutom självsexifieringen, så agree to disagree.
Men varför börja ifrågasätta vad jag tycker om henne då?
Ja, varsågod och tyck det då, men börja inte ifrågasätta mig för att jag säger att det inte är okej att prata om en människa på det sättet de gör.
2020-03-24, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Der värsta jag vet är tjockisar med självförtroende. Jag hoppas att den där feta jäveln får så mycket hat när hon kommer ur, så att hon gör en "Sanna" och hoppar från en bro. Hon är inte värd den luft vi andas. Hon knäcker mig.

Whoa easy there cowboy.
Hat har hon fått så det räcker o bli över men att önska livet ur na? Tycker du ska stänga ner BB liven för ikväll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in