2020-03-23, 22:18
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Sami har vänt nu!
För tillfället. Men det ger dom boost!
Medlem
lillaflippens avatar
Jag trodde jag skulle bli väldigt glad att Julia och Glasman fick stanna, eftersom jag tänkte att det skulle få Sami på bättre humör. Men så blev det inte. Men det är inte det som stör mig.

Jag orkar inte höra Amilias gnäll mer. Det går inte. Hon kommer gnälla med sin deppiga röst hela kvällen så kommer inte kolla mer ikväll. Får läsa här istället om vad som händer i huset, det är bra mycket bättre än att lyssna på Amilia.
Medlem
Får lite avsmak i munnen av att Glasman använt Sami för att få röster under hela veckan. Men jag hoppas faan att han kämpar så att Sami inte lämnar nu, när han utnyttjat hans popularitet på det här sättet. Nu är det dags för Glasman att få Sami att stanna tills han står där med miljonen i handen på finalen (Sami ska stå med miljonen alltså, inte Glasman haha).
Medlem
D_120s avatar
Tror ni brown nose Vickan kommer smöra för Sami nu?
2020-03-23, 22:19
Medlem
Citat:
Roligast vore ju om Amilia hänger löst mot t.ex Frida och Frida tar ut henne.

Tyvärr finns det faktiskt en del som gillar Amilia.

frida kommer ta amilia alla dar i veckan hon har visat hon är en rainbow 100% så nu kommer vi backa henne
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Märks tydligt nu att alla i huset är emot Rainbow, utom Frida
hoppas Rainbow inte bryr sig ett skit nästa gång det är utröstning när personen kommer tillbaka ut.
Det har varit tydligt i flera veckor om du hade tittat på live sedan start.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah sant. Och blotta tanken av vad hon sitter och säger i bikten just nu.
Ska bli riktigt intressant att se var den här kvällen slutar, om de får in alkohol (vilket de bör få eller???).

Ha inte för höga förhoppningar.. Jullan har alltid snefylla oavsett alkoholfritt eller med alkohol men det vore verkligen härligt att se dom spåra för en gångs skull
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag trodde jag skulle bli väldigt glad att Julia och Glasman fick stanna, eftersom jag tänkte att det skulle få Sami på bättre humör. Men så blev det inte. Men det är inte det som stör mig.

Jag orkar inte höra Amilias gnäll mer. Det går inte. Hon kommer gnälla med sin deppiga röst hela kvällen så kommer inte kolla mer ikväll. Får läsa här istället om vad som händer i huset, det är bra mycket bättre än att lyssna på Amilia.

Amilias skitsnack o Glasmans vidriga glädje fyfan
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Var inte bitter. Så gick det till i första rundan också. Tror du att Facebook BB styr det hela?
Flashback styr det hela. Facebook BB supporter gruppen är dessutom splittrade. Där är Sami poppis och även. Glasman bland folk över 25.
Acceptera och gå vidare.
Tror helt seriöst inte att Glasman är poppis hos nån förutom hos dig som sitter och lurar i någon källare.
Har sett dina kommentarer här, är chockad att ditt vokabulär sträcker sig längre än att skriva ordet sprutluder i olika meningsuppbyggnader.
Kanske är du Glasmans ligge på utsidan, såsom du tar upp stridsyxan mot alla som ser ner på honom.
Medlem
Victoria är så jävla bitter nu och satte direkt igång med skitsnacket
”Då kan jag också gå och säga att jag ska lämna”

Skillnaden är: INGEN bryr sig om du ska dra
Medlem
Citat:
Sami har vänt nu!

Tyvärr, jag hoppas men tror inte det! Glasjew har fuckat upp hans psyke! Med all sin skit!
Medlem
riskns avatar
Julia är den sista som ska klaga på ljudnivåer. Jag gillar dig Julia... men nej.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in