2020-03-23, 22:12
Medlem
DjPuttes avatar
Snacka om att stämningen drog i botten.....
Analia fattar inget somvanligt
Resten är veck med pusta!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jaa, exakt. Jag tror på riktigt att alla där inne gillar Sami och inte vill att han ska lämna. Det är faaan att han inte kan inse det själv.
Jag tror det med. Var fint sagt av Mergim, ibland har han sina stunder.
Medlem
Amilia
Värt att ha kvar Glasman bara för hennes min
Medlem
Och nu har Amilia kryckor igen. Måste ha hänt något när hon satt i soffan under liven. Det är ju ansträngande för fötterna att sitta, tänker jag.
2020-03-23, 22:13
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vicecheney
Med risk för att låta som en galning med "foliehatt". Om produktionen hade resultatet ifrån gårdagens omröstning strax före programmet, varför låta vickan välja en att rädda? Produktionen visste ju att alla skulle stanna.
Gjorde det bara för att de inte visste vem hon skulle välja? Skulle hon inte ha valt mergim, så skulle ju mergim åka emot både gasman och silludret. Därmed hade produktionen ha kunnat valt att gå vidare med att en skulle lämna.

Hur ser ni på hela "kuppen"?

Att hela programmet är riggat, men det har varit vetskap ett tag
Medlem
Hahahahah fyfan va bittra hela rosa rummet är
Medlem
Lunatics avatar
Att Martin såg så besviken ut som fan när båda kom tillbaka förvånar mig. Han såg mer besviken ut än Amilia.
Amilia såg mer förvånad ut. som ett STORT frågetecken.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah både bästa och sämsta på samma gång. Kommer vara SÅ ARG i kväll alltså, men det får det fan vara värt.

Jag ÄR redan förbannad - bara genom att titta på Amalia och hennes missunnsamma min.
Som tur är, har jag sluppit se Jassa på ett par minuter nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Du såg siffrorna själv
Falska siffror som när Rodney röstades ut
2020-03-23, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Tror faktiskt Sami är rejält besviken på Glasmans reaktion på att få stanna. Han callade bullshit.
Sami inser sanningen nu. Att Glasman var bitter för han var nominerad och all snack om att han är trött på det osv bara var bullshit för nu är han helt plötsligt världens lyckligaste. Tror Sami kommer lämna när som helst. Kanske innan veckan är slut. För till skillnad från Glasman så hotar inte Sami i onödan för att få röster utan för att han är trött på riktigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag tror det med. Var fint sagt av Mergim, ibland har han sina stunder.
Han har verkligen sina stunder! Hade varit bättre om han kunde sluta hänga med Amilia och Victoria bara. Gillar ändå honom tillsammans med Lennie som inte snackar massa skit och triggar honom.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Skönt svar. Du lär ha lagt alla pengar på denna röstning. Grattis. Hoppas ditt Glas åker nästa vecka istället.

Var inte bitter. Så gick det till i första rundan också. Tror du att Facebook BB styr det hela?
Flashback styr det hela. Facebook BB supporter gruppen är dessutom splittrade. Där är Sami poppis och även. Glasman bland folk över 25.
Acceptera och gå vidare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in