2020-03-23, 16:58
Medlem
Jag har under senaste veckorna, precis som alla andra antar jag, läst och sett en hel del nyheter om Corona. På Aftonbladet TV så syn Matilda Wennerholm i princip varje dag. Såg att hon inte hade en egen tråd här så jag tyckte att hon förtjänade en. Vem är hon? Snygg som sjutton är hon iaf. Något skvaller?
Citera
2020-03-23, 17:26
Bannlyst
Kul att bli kallad Corona-Madde haha
Citera
2020-03-23, 17:45
Medlem
Gabriel Knights avatar
Är det här samma människa?
Då har hon tydligen gått EIT Summer School enligt artikeln.
https://www.eitdigital.eu/newsroom/news/article/meet-our-students-matilda-aaberg-wennerholm/
Citera
2020-03-23, 18:35
Medlem
Vanstertrollets avatar
Inget speciellt med henne? Rätt mullig ju. Då tycker jag att hon från KI Emma Frans är betydligt snyggare.
Citera
2020-03-23, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Inget speciellt med henne? Rätt mullig ju. Då tycker jag att hon från KI Emma Frans är betydligt snyggare.

Mullig? Var då?

Däremot har hon väldigt stora händer.
Är det en man?
Citera
2020-03-23, 21:27
Medlem
Jag tänkte inte på hennes namn. Wennerholm.
Är hon Mats Wennerholms dotter eller?
Citera
2020-03-25, 01:04
Medlem
Peppermills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakkcobras
Jag har under senaste veckorna, precis som alla andra antar jag, läst och sett en hel del nyheter om Corona. På Aftonbladet TV så syn Matilda Wennerholm i princip varje dag. Såg att hon inte hade en egen tråd här så jag tyckte att hon förtjänade en. Vem är hon? Snygg som sjutton är hon iaf. Något skvaller?

Det finns en äldre tråd i en annan forumdel: (FB) Matilda Wennerholm - Programledare i Aftonbladet TV

Citat:
Ursprungligen postat av lakkcobras
Jag tänkte inte på hennes namn. Wennerholm.
Är hon Mats Wennerholms dotter eller?

Jodå så är det.

Han brukar dock ha väldigt fel när det kommer till tippningar/utlåtanden av tex Allsvenskan i fotboll och SHL. Det lyser också igenom rätt tydligt att han håller på de där svart/gula ifrån Solna. Undrar om hon är helt ointresserad av sport eller om hon tyvärr också håller på gnaget?

Sen angående topic, har aldrig hört tidigare att någon som heter Matilda skulle kallas "Madde".
Senast redigerad av Peppermill 2020-03-25 kl. 01:07.
Citera
2020-03-25, 01:38
Medlem
Mats Wennerholm har väl under sina snart 40 år på Bladet inte skrivit en enda rad om Allsvenskan i fotboll. Däremot om hockeyallsvenskan men där är ju SHL huvudsaken för hans del liksom friidrott.
Citera
2020-03-26, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peppermill
Det finns en äldre tråd i en annan forumdel: (FB) Matilda Wennerholm - Programledare i Aftonbladet TV

Jodå så är det.

Han brukar dock ha väldigt fel när det kommer till tippningar/utlåtanden av tex Allsvenskan i fotboll och SHL. Det lyser också igenom rätt tydligt att han håller på de där svart/gula ifrån Solna. Undrar om hon är helt ointresserad av sport eller om hon tyvärr också håller på gnaget?

Sen angående topic, har aldrig hört tidigare att någon som heter Matilda skulle kallas "Madde".

Om Madde håller på AIK så är det bara positivt. Att hon har fel i tippningar osv kanske hör med att hon bara fått jobbet på sin pappas meriter ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in