2020-03-23, 20:37
Medlem
foxieroxies avatar
Sami säger att problemet inte är att han är inlåst utan att han inte får lugn och ro.
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Smala personer är aldrig lika lata som fetton.

Så alla ökennamn kopplat till hennes storlek handlar alltså om att hon är lat? Varför inte komma på ett smeknamn kopplat till lathet då? Eller, håll i hatten, diskutera latheten istället för hennes kropp? Låter väldigt märkligt sätt att få fram en poäng på.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Varför tror flera härinne hon kör taktik? Hon har inte tillräcklig hjärnkapacitet för att ens kunna tänka ut taktik eller liknande. Hon är bara blåst.
Precis min tanke!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Varför skulle jag ta det personligt om någon kallade mig tjock? Är man tjock så är man tjock. Jag undrar varför det är ett diskussionsämne.
Ja precis är man tjock så är man tjock, det håller jag med om!

OT: Tror det blir en bra fest ikväll!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Haha ja men klassikern, Amilia är förälskad i Lennie, Lennie vill iallafall sätta på Vicky, Mergim vill ha Lennie. Vicky är oklart vad hon vill men tror ändå hon är sugen på Lennie.

MARK MY WORDS med Amilias nya snygga jag med plattade håret och duschade kropp kommer hon vara lite på Lennie ikväll...möjligtvis

Haha fantastiskt! För jag tänkte i samma banor som du!

Tyckte Analia var plågsamt ”snygg” ikväll - tills hennes tillplattade hår åkte bakåt och bilrings-hakan blottades.
Det återstår o se senare ikväll ifall hon är på hugget - likt en blåval runt ett stim krill.
Hoppas dom får in dubbla doser alkohol kvällen till ära (önsketänkande).
2020-03-23, 20:38
Medlem
Imperiatrixias avatar
Satan i gatan vad minnet är kort: Amelias brutna tå för få Lenins uppmärksamhet, glasidioten som VET han åker ut och drar med sig Sami i fallet. Och sedan ångrar sig, säger han vill stanna, Sami svarar: jag går. Så inga frön. ☝️😉🤑🤑🤑🤑🤑Så lossar man en mille. Punkt. Sami är dagens förlorare...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha saknar kärringen lite nu. Obstinat som fasiken och påstod sig aldrig missa en minut av BB på grund av tanten satt 24/7 framför liven. Bästa var när vi var några som klagade på ljudet och hon kontrade med att hennes ljudsändning minsann var helt fläckfri och exceptionellt bra och hade varit från dag 1.
Ja ja fanns aldrig några problem för kärringen, hennes bild blev väl inte censurerad heller. VIP-connection.
Hahaha fy fan alsså, vilken jävla typ.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Det får hon gärna göra!
Hon kommer garanterat att böla och få extra ont.
Men i vilket fall vad skall de göra med en orörlig sjöko i flera veckor. De måste till att börja med ha nattvakt runt kylskåpet.
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RETROP
Ja delvis, Sen är hon även, Besserwisser, Otacksam, bortskämd, Grinig, och Dramaqueen

Och det har med hennes kropp att göra hurdå?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Jobbigt när man inte kan föra en diskussion.
Sätt på din egen mor, för fa-an!

Ont: Sami plattar håret. Du ska ingenstans, dummer!
2020-03-23, 20:39
Medlem
Ouuuffff, Julia alltså. Kommer inte över hur SNYGG hon är.
2020-03-23, 20:39
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Så alla ökennamn kopplat till hennes storlek handlar alltså om att hon är lat? Varför inte komma på ett smeknamn kopplat till lathet då? Eller, håll i hatten, diskutera latheten istället för hennes kropp? Låter väldigt märkligt sätt att få fram en poäng på.
Vi diskuterar väl vad i helvete vi vill?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in