Victoria har ett sådant fruktansvärt behov av att alla ska fatta att hon är mycket sexuellt aktiv. Hon gör nog även det för att hon vill så gärna göra att Lennie tänder på henne ännu mer efter att han hör hur "erfaren" hon är.
Varför förväntar folk sig att Sami ska stå för underhållningen? Det där är hans HEM. Vi andra (inklusive deltagarna) är bara inbjudna till att bevittna hans lajfstajl när han ränner runt med snygg backslick och ståtlig ölmage. Vi ska bara vara tacksamma för möjligheten! Sätt igång bubbelnuggen och skicka in 5 kg lösgodis till karln!
Det var bättre när fläskberget inte var i huset, men hennes min och alla i pink room (samt jasse o martin) kommer bli kul att se när ingen lämnar huset ikväll
Haha håller faktiskt med Mergim om att de pratar sex hela tiden. Kan väl vara förståeligt med tanke på omständigheterna, men jag personligen tycker inte det är superunderhållande att titta/höra på. Jag hatar jag har aldrig-liknande lekar på fester osv också. Otroligt ointressant att veta andras favoritställning osv.
Jag går emot strömmen lite och tror faktiskt att någon kommer åka ikväll. Jag tror att produktionen hade fifflat med siffrorna till "alla ska stannas fördel" om det varit relativt jämnt men nu när det verkar vara klart övertag för den andra sidan i röster så tror jag inte dom vågar och kommer låta en bli utröstad för att få tillbaka lite förtroende. Men det är bara gissning, vi får se om en timme.
Mergim skulle dock inte ens få chansen att bli räddad av slinkan Vicky om det skulle gå rätt till tycker jag. Att skita i att deltaga i tävlingar på det där sättet borde leda till att tittarna ska få chansen att skicka ut en.
Nej, inte jag heller faktiskt. Såg en live i en Facebook-grupp med honom typ en månad innan BB, då tyckte jag han var fett charmig och tyckte han var cute. Gick typ en dag i huset så hade jag heeelt ändrat uppfattning om honom. Han kan ju kläcka ur sig halvroliga kommentarer ibland, men det är ju mest för att han inte förstår sammanhangen och kläcker ur sig lite småkorkade saker haha.
Jo absolut. Han kan säga kul grejer. Men mweeeehhh ut ska han, IMO.