2020-03-23, 19:25
Medlem
SpencerPratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Ja, jag är skön.

Dom tillför, som sagt, mer än Sami.
Om jag vänder på frågan då, vad tillför Sami?

Som sagt, Sami tillför mer än tidigare nämnda.
Svarar du så extremt korkat så får du ett lika korkat svar tillbaka. Tack för att du åtminstone bekräftade att det inte är lönt att slösa någon tid på att diskutera något med dig.
2020-03-23, 19:26
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Vickan, jösses, hon skriker och är svintråkig ju. Sami och Glasman har i alla fall hjärna, så att dom är intressanta att lyssna på.
Martin, tja, småtrist kille, men han tar sig.

Juli, jag får inget grepp om henne.

Jag är inte intresserad av att lyssna på deras överlägsna ”smarthet”. Dom har ju krupit upp i varandras rövhål.

Som sagt, Sami var rolig i början. Men nu är han tråkig, bitter och tjatig.
2020-03-23, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Så det leder till att du är helt besatt av någon du inte ens tycker om? Hälsosamt.
Vet du vem som inte är hälsosam? Analia, aka Blåvalen som går upp kl 1 på natten när hon redan borstat tänderna och trycker i sig rostade mackor. Sedan predikerar hon om sin livsstil och gör narr av folk med ätstörningar genom att säga hon har en anorektisk livsstil och skratta. Men kanske är sån människa du ser upp till och beundrar.
2020-03-23, 19:27
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men verkligen så. Eller typ igår (eller när det nu var) när Mergim sa att han skulle anställa Lennie som assistent så att han skulle sköta alla förfrågningar osv Mergim skulle få efter BB...

Trodde jag skulle krackelera totalt av skam.
HAHAHAHA Så jävla taskigt också av Mergim att antyda att han själv skulle vara mer populär än Lennie!
2020-03-23, 19:28
Medlem
SpencerPratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Vet du vem som inte är hälsosam? Analia, aka Blåvalen som går upp kl 1 på natten när hon redan borstat tänderna och trycker i sig rostade mackor. Sedan predikerar hon om sin livsstil och gör narr av folk med ätstörningar genom att säga hon har en anorektisk livsstil och skratta. Men kanske är sån människa du ser upp till och beundrar.

Var det inte Amilia som sa att hon bara åt en gång om dagen? Det är så klart inte bra men det hon glömde att tillägga var att hon åt för 5 personer den måltiden.
2020-03-23, 19:28
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Hade inget emot sami egentligen, men helvete va barnslig han är nu. Han får fan rycka upp sig annars är det lätt att öppna den jävla dörren och gå, utan att gråta flera dagar om att han ska lämna.

Så låt honom få lite stimulans. Som de har haft i andra BB. Bubbelpoolen har de stängt. Det gillade han. Han gillar att skapa och helt andra saker än att sitta i soffan och bara snacka. Visst kan det vara kul för alla men inte 75% av tiden, eller bara ligga i sängen. Han växer när han får göra något. Fan se till att vissa kan exempelvis göra om huset till ett slott om det är så. Blir dessutom roligare att se.
Igår gjorde exempelvis Pink Ladies en prank på natten. Det var ju kul att se åtminstone. Men det är det enda de har gjort på en vecka. Sätt dom i arbete och gör något. Fan så mycket roligare att se. Nu är i princip ALLA tråkiga inklusive Sami.
Senast redigerad av likebananas 2020-03-23 kl. 19:32.
2020-03-23, 19:30
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Jag är inte intresserad av att lyssna på deras överlägsna ”smarthet”. Dom har ju krupit upp i varandras rövhål.

Som sagt, Sami var rolig i början. Men nu är han tråkig, bitter och tjatig.
Jag kan också störa mig på Sami, men inte är han väl tråkig, bitter och tjatig ändå? Det känns lite orättvist.
2020-03-23, 19:31
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Vad skulle det stå i kontraktet isåfall? "Ni som deltagare får lämna huset om ni säger till 3 dagar i förväg och inte på samma dag som någon annan som lämnar huset frivilligt"
Låter inte så troligt.

De har säkert kontrakt som innebär en hel del saker. Antagligen också hur de får lämna om inte hälsoskäl föreligger. Detsamma gäller säkert en del regler vad de får uttala sig om när de väl har lämnat. Jag har inte sett kontraktet men det har säkert en hel del begränsningar.
2020-03-23, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
HAHAHAHA Så jävla taskigt också av Mergim att antyda att han själv skulle vara mer populär än Lennie!
Hahaha verkligen. Synd att han bara har 7.6k följare medan Lennie är uppe i stabila 11.4

Lär ju vara Mergim som kommer behöva hjälpa Lennie att svara på alla DMs han fått, får och kommer få av hungriga brudar.
2020-03-23, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Inte orolig. Vill bara att någon av dom andra två tomtarna åker, gärna båda igår.
Glasman aka spinkisen borde åka ut, sami också med tanke på att han beter sig som en gnällig jävla transa, samt att han pruttar och rapar hela tiden. Fan va äckligt att hålla på så hela tiden, lite respekt borde man ändå ha till alla som tittar.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Varför förväntar folk sig att Sami ska stå för underhållningen? Det där är hans HEM. Vi andra (inklusive deltagarna) är bara inbjudna till att bevittna hans lajfstajl när han ränner runt med snygg backslick och ståtlig ölmage. Vi ska bara vara tacksamma för möjligheten! Sätt igång bubbelnuggen och skicka in 5 kg lösgodis till karln!
Medlem
Imperiatrixias avatar
Nu, kliver glasidioten ut i kväll. Not, han tror han kan få fler följare sa han idag. Sami drar, svarade: så inte frön du inte kan skörda. Alla som kollar liven såg samma. Sami drar. Punkt. Om inte bb upplyst honom, eller brev från hem: akta dig för Glasman.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in