2020-03-23, 19:22
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kan inte låta bli att tycka att det är så jäävla cringe när de pratar om sina framtidsplaner. Som nu när Julia ba "Du kommer få massa modelljobb" till Mergim.

Eller när Mergim sa till Jockiboi att han skulle skriva en låt om henne. Och när Jasmine pratat om att hon vill bli modell. Uuuugh.
Jag håller med. De verkar tro att en medverkan i BB är en fot in i medievärlden. Det ska nog mycket till för att det ska funka.
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Sa Mergim precis att DET BÄSTA HAN VET är att fisa under täcket och sedan sniffa i sig ångorna?
Han sa iaf att han älskar det.
Jag kanske inte älskar mina egna fisar, men jag luktar alltid på dom när man prottar under täcket
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Oroa dig inte, ikväll blir det ingen röstning, det är redan uppgjort att alla kmr att få stanna denna vecka.
Inte orolig. Vill bara att någon av dom andra två tomtarna åker, gärna båda igår.
2020-03-23, 19:23
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Får hon någonsin veta att den videon frodigt cirkulerar på www så kommer hon behöva psykologhjälp my God almighty.
As for now vet hon inte ens att vi sett hennes stjärt. Hon gömde ju sig så bra under täcket.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Han var skön i början, nu tillför han inte ett skit.
Missade du Sami i helgen med Raggar festen, eller Sami på Rapbattle i veckan =)
Utklassar alla i huset.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Kan inte låta bli att tycka att det är så jäävla cringe när de pratar om sina framtidsplaner. Som nu när Julia ba "Du kommer få massa modelljobb" till Mergim.

Eller när Mergim sa till Jockiboi att han skulle skriva en låt om henne. Och när Jasmine pratat om att hon vill bli modell. Uuuugh.
Det roligaste var när Jassa tog Glasmans händer och pruttade i dem, och Glasman i chock. "Haha, såg ni, jag kände till och med vinden och värmen ifrån den". Min humor
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Så det leder till att du är helt besatt av någon du inte ens tycker om? Hälsosamt.
Min poäng är att hon är så stor att hon täcker för de andra som jag egentligen vill se. Är du trög eller?
2020-03-23, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag håller med. De verkar tro att en medverkan i BB är en fot in i medievärlden. Det ska nog mycket till för att det ska funka.
Men verkligen så. Eller typ igår (eller när det nu var) när Mergim sa att han skulle anställa Lennie som assistent så att han skulle sköta alla förfrågningar osv Mergim skulle få efter BB...

Trodde jag skulle krackelera totalt av skam.
2020-03-23, 19:24
Medlem
brajzillas avatar
känns ju meningslöst att diskutera vem som åker när produktionen uppenbart lagt till den här omröstningen för att ingen ska lämna ikväll, dom mixtrar ju med siffrorna för att hålla sin efterblivna lilla kreation vid liv....
2020-03-23, 19:25
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Var det inte lite mys att Mergim satt med Glas, Sami och Julia nu?
Verkligen!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Haha är riktigt dålig, magont och ont i bröstet, nu fick du mig att skratta vilt.
Varsågod! nä, fan. Förlåt.

Ont: då ska vi låtsas att det är spänning ikväll då, trots att allt redan är riggat för kvällen.
Medlem
Varför i helvete lägger de kameran på blåsfisken när hon sitter och sminkar sig?
Är det underhållning som någon överhuvudtaget blir road av?
Vidare så spelar det ingen roll hur mycket man sminkar en gris, det är ändå en gris.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in