Citat:
Ursprungligen postat av
CliviaMiniata
Ja, alla som har haft en psykopatisk chef har haft den känslan. En otäck känsla av att famla i luften efter ett svar, att få ledning eller åtminstånde en sanning. Men få ingenting. Ingenting hållbart eller sant eller ens logiskt. Vanligtvis bara en massa retorik eller absurda lögner i det oändliga. Det är tecken på ondska.
Jag börjar tro nu på fullt allvar att de styrande hade en plan att frigöra lägenheter och spara in på pensioner och kostnader som tex hemtjänst. För att rädda situationen och sina egna skinn. Jag menar att kommunkrisen och bostadskrisen var ju redan ett faktum när corona slog till.
Onda människor finns och de kan planera fula knep som etnisk rensning och död åt svagare individer. Om ni inte tror det så tänk på Hitler och hans doktor Mengele.
Tack, jag tror du är någonting på spåren, det lär nog finnas vissa "intressen" i detta.
Det behöver man ingen doktorshatt i Nationalanalekonomi för att kunna tänka sig.
Din beskrivning av Psykopatin är på pricken.
Sen kan det alltid komma nån tomte och påstå att "ni är inga läkare, ni har inget läkarutlåtande på detta blablablabla."
Har man upplevt det så vet man, sen kan man dra sina egna slutsatser därefter.
En mycket destruktiv men bra skola att ha varit med om något sådant.
Sedan ser man det i tidigt skede vart nu det dyker upp.
Tegnell och FHM:s agerande är det därför Psykopatvarning på.
Varningsklockorna ringer för fullt.