2020-03-23, 19:05
Medlem
riskns avatar
Jag hoppas produktionen inte fifflar med omröstningen och låter oss skicka hem någon som vanligt. Förhoppningsvis blir det sektledaren som åker så Julia kommer närmare gruppen för då kommer nog hennes popularitet öka så hon har en chans att vinna allt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerPratt
På ett sätt vore det bra om Sami lämnade huset, då hade man inte kollat en minut till på det här programmet. Den här säsongen måste väl ändå vara en av de sämsta?

samma här jag har typ önskat att sami lämnat nu i 2 dar så jag slipper titta på denna skiten
Medlem
Zingo2s avatar
Sami sticker oavsett vad som händer, sticker senast torsdag!
2020-03-23, 19:06
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Nej, ”vi” älskar inte Sami här. Är du helt jävla oförmögen att förstå vad som står i inläggen?
Sami is the King
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Älskar Sami och Julia men fyfan har börjat stänga ned när de sitter tillsammans med Glasman som en liten deprimerad självmordssekt och pratar om hur ensidigt det blir i huset utan dem och ”Rösta på oss om en av oss sitter mot Mergim” osv.
Men va?
Ni ville ju lämna för ni var uttråkade och inte pallar va därinne? Eller vänta berodde allting på ni bara inte vill röstas ut, och var tvungna att låtsas som ni var uttråkade ifall ni åker ut för att inte se dumma eller besvikna ut?
Som Fläskläppen brukar säga ”Skärp er!” spyr på beteendet. Sjunker lika lågt som Rosa rummet när de tjatade om ”Jakob!! Se nu till att rädda Anty ikväll hehe”

+1 på den

När de tre hamnar tillsammans är det fan helvetet. Amilia är roligare att kolla på. Sami och Julia utan Glasman hade varit bättre.
Sami med resten av gänget är riktigt skönt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det är väl kontraktet som är utformad på det sättet.

Vad skulle det stå i kontraktet isåfall? "Ni som deltagare får lämna huset om ni säger till 3 dagar i förväg och inte på samma dag som någon annan som lämnar huset frivilligt"

Låter inte så troligt.
2020-03-23, 19:07
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jävlar vad snygg Julia är i kväll. Blir ju nästan lesbisk fan.
Har några bilder. ska bara ladda upp dom.
2020-03-23, 19:08
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Sami sticker oavsett vad som händer, sticker senast torsdag!

De får skicka in lite olika projekt till Sami som han får pyssla med.
2020-03-23, 19:08
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Sami is the King

Han var skön i början, nu tillför han inte ett skit.
2020-03-23, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Jag hoppas produktionen inte fifflar med omröstningen och låter oss skicka hem någon som vanligt. Förhoppningsvis blir det sektledaren som åker så Julia kommer närmare gruppen för då kommer nog hennes popularitet öka så hon har en chans att vinna allt.
Håller med.
Sami verkar vilja lämna ändå.
Julia for the win!
Medlem
SpencerPratts avatar
Hörde jag rätt? Tror Mergim fortfarande att det är 1 miljon som tittar på BB?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Älskar Sami och Julia men fyfan har börjat stänga ned när de sitter tillsammans med Glasman som en liten deprimerad självmordssekt och pratar om hur ensidigt det blir i huset utan dem och ”Rösta på oss om en av oss sitter mot Mergim” osv.
Men va?
Ni ville ju lämna för ni var uttråkade och inte pallar va därinne? Eller vänta berodde allting på ni bara inte vill röstas ut, och var tvungna att låtsas som ni var uttråkade ifall ni åker ut för att inte se dumma eller besvikna ut?
Som Fläskläppen brukar säga ”Skärp er!” spyr på beteendet. Sjunker lika lågt som Rosa rummet när de tjatade om ”Jakob!! Se nu till att rädda Anty ikväll hehe”
Helvete alsså, där satte du den mitt i prick. Exakt så är det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in