2020-03-23, 15:42
Medlem
ska amilia till läkaren med foten nu? är hon tillbaka till livesändningen?
Medlem
Fruktdrakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Men är du helt jävla dum i huvudet, klart dom fixar en privat anläggning där det är max 1-2 personal med skyddsutrustning och hela fallerejet, hon kommer absolut inte att smittas med corona.

Självklart är jag det!

Klart Amilia ska till läkare om hon är så dålig.
Min personliga åsikt är att de som lämnar nu inte ska komma igen. Isåfall kan de slänga in fler deltagare med eftersom det är samma risk.
Senast redigerad av Fruktdraken 2020-03-23 kl. 15:45.
Bannlyst
Allt verkar så luddigt och oklart, om blåvalen åker så är det självklart att hon riskerar att smittas.
Produktionen kommer inte veta mer sen än nu om hon har träffat på smittade.
Det borde vara glasklar, lämnar hon så får hon inte gå in i huset igen, fattar inte hur dom resonerar!
2020-03-23, 15:43
Medlem
Tv4 har ju privata läkare. Han/hon kommer känna o klämma lite. Sen hoppar amilia in igen ikväll. En kraftig stukning får man ge 1-2 veckor
2020-03-23, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
Alltså varför är ni så besatta av just Amilia? Varje jävla kommentar handlar ju om henne här inne. Vad hon än gör så är ni på henne, har ni fått nobben av henne eller vad fan är det frågan om?
Amilia är lätt en av de starkaste och skönaste personligheterna i huset, hon bjuder på sig själv, skrattar och är glad. förklarar väl varför ni gillar surgubbarna sami och glasman som BARA sitter och gnäller o snackar skit om ALLA bakom deras rygg för dom är så feg och slug.

Många här inne har ett enormt behov av uttrycka sig förminskande om andra. Det är också det enda flera stycken gör här dagarna i ända. Kommer man hit kan man tyvärr inte förvänta sig särskilt givande läsning eller intelligenta diskussioner, men kan vara underhållande att se dom kämpa på med sina skällsord från typ 90-talet och sitt konstanta skvaller som får dom att framstå som dummare än alla i huset tillsammans
2020-03-23, 15:44
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Men åhh vad ni är fina! Och Kärlek <3

Men åhh blir glad att se dig här<3
2020-03-23, 15:44
Medlem
manodepressivs avatar
Varför kör de henne till ett sjukhus. Finns det inte privatkliniker för typ idrottsskador med röntgenutrustning och läkare?

Känns dumt att utsätta henne för onödig smittorisk.
2020-03-23, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Tv4 har ju privata läkare. Han/hon kommer känna o klämma lite. Sen hoppar amilia in igen ikväll. En kraftig stukning får man ge 1-2 veckor
Exakt, dom har feta resurser samt förtur i det mesta, hon är tbx inom några timmar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ska amilia till läkaren med foten nu? är hon tillbaka till livesändningen?
Ja självklart är hon tbx innan dess
2020-03-23, 15:45
Medlem
D_120s avatar
Världen: Lamslagen av en pandemi, sjukhusen är överbelastade

Amilia: jAg FiCk InTe UpPmÄrKsAmHeT aV lEnNiE, nU sKa JaG sÖkA vÅrD fÖr MiN lIlLtÅ
2020-03-23, 15:46
Medlem
Lunatics avatar
Hoppas Amilia biter sig i foten nu efter allt gnäll.
Hon kanske ångrar sin överdrift och kanske inte får komma tillbaka Pga riskera få in Corona i huset. skulle vara höjdpunkten

Man kan inte vara säker att hon inte skulle bli smittad,
kan vara folk som träffat dom läkarna hon ska besöka i andra ärenden som kan vart smittade utan symptom än. men vet inte vem som kan ha smittan.

Nu ska Amilia säkra att hon ska få komma tillbaka. i bikten säkert. hehe
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Exakt, dom har feta resurser samt förtur i det mesta, hon är tbx inom några timmar

Ja självklart är hon tbx innan dess

Ja så är de. Gör inget, jag vill rösta ut henne
Medlem
Så funkar ett bra köksteam!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här