2020-03-23, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det värsta är ju att adminsen går in i kommentarer och skriver "Tänk på att hålla god ton! *håller koll här*"

Måste gå ur den gruppen tror jag. Blir otroligt provocerad. Sinnessjukt hur folk försvarar Amilias, och andras, beteende hela tiden.
Exakt. Det är just därför Lennie och Jasmine är mer populär än vad de egentligen borde vara hos folk. Men Sami är ändå solklar favorit, de har haft omröstningar som visat det.
Medlem
"Det känns som att vi kommit varandra närmare senaste veckorna"

Mm NÄRMARE var ordet, Glasseman.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Viss karaktär" är ju helt klart en underdrift.

Jag känner en som är exakt som Amilia och därför får jag sjuk avsmak av henne, för att jag vet hur det är att göra med en sådan person irl. Har sagt flera gånger att jag KAN tycka att hon är rolig, men hennes småroliga kommentarer väger inte upp hennes vidriga beteende längre. Det är bara fler och fler saker hon gör som gör mig förbannad, den här stukningsskiten är det senaste och tamigfan värsta hittills.

Jag håller naturligtvis med i din kommentar angående Amelia i BB huset. Låt oss se hur produktionen hanterar situationen och hur mycket det är värt att ta den risken. Jag har också vänner som har liknande sätt som Amelia och jag umgås med dom endast i nödfall.
2020-03-23, 15:28
Bannlyst
Förra måndagen kunde man satsa pengar på vem av dom tre som hängde löst skulle åka ut.
Det går inte idag, för spelbolagen vet att ingen kommer åka ut?
2020-03-23, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Problemet är att flyg också är inställda, de behöver då ta in en veterinär som är marinexpert från Svalbard eller liknande då jag inte tror det finns veterinärer i Sverige med den sortens specialkompetens.

Problemet är inte flyget, utan simulalia.
Kom plötsligt att tänka på ”om tårar vore guld” med Agneta Fältskog
2020-03-23, 15:29
Medlem
D_120s avatar
Så mycket som Amilia gnäller skulle en person som inte känner henne tro att en sjukhushelikopter behöver flygas in för att hämta henne

https://www.youtube.com/watch?v=yhKZCy41g5w Önskvärt scenario
2020-03-23, 15:29
Medlem
Lunatics avatar
Amilia fick väl inga Morfin tabletter idag. Hon nämnde något om att hon fått Tablett coktail igår.
Amilia sa något om att hon får starka smärtstillande hemma och ville ha det i huset.
Med hennes snack så lyckas hon nog få ut det mesta.
Hon har även sagt i Live'en att hon lärt sig Sick Sacka genom frågor hos läkare. Undra varför man ska behöva sick sacka sig genom frågor och svar hos docktor.
2020-03-23, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Avsluta din tid gruppen genom att skälla ut mupparna. Hur fan kan man byta fot och känna ett sådant plötsligt medlidande för en sån vidrig typ som Amilia. Hon sprang praktiskt taget inatt!
Nej, jag förstår verkligen inte. En liten stukning och allt hon sagt och gjort är som bortblåst.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hon kommer inte att smittas, det är det minsta problemet med hela incidenten

Och du skulle då göra en helt annan analys än gängse rekommendationer. BB kan ju inte göra undantag bara för att det är Amelia, eller någon annan för den delen.
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Men nu känns det som att DU gör en Sami! Min favvoflashbackare ju!

Men jag är helt enig med dig och känner ju samma sak! Vi ses i flaschbackmängden hoppas jag!
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Åååh <3 vi hade en diskussion om dig igår natt hur vi saknar dig och undrade vart du tog vägen. Fint av dig att kika in o skriva det här, även om det självklart är tråkigt att läsa. Men förstår vad du menar. Det blir mindre o mindre tittande för mig ju mer gräddfil Amilia får. Så fort hon lyckas få immunitet tappar jag mer lust att kolla

Ha det bäst!
Men åhh vad ni är fina! Och
Citat:
Boonk
Citat:
Jagtardindotter
Citat:
HeligModer
Kärlek <3
2020-03-23, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Och du skulle då göra en helt annan analys än gängse rekommendationer. BB kan ju inte göra undantag bara för att det är Amelia, eller någon annan för den delen.
Det är inget att oroa sig över, bb har full koll på vad dom ska göra och inte göra
2020-03-23, 15:32
Medlem
herpesvårtas avatar
"Vad fin du är i ansiktet Mergim"

Han ser ut som att han precis krypit upp ur kloakerna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in