2020-03-23, 15:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
Alltså varför är ni så besatta av just Amilia? Varje jävla kommentar handlar ju om henne här inne. Vad hon än gör så är ni på henne, har ni fått nobben av henne eller vad fan är det frågan om?
Amilia är lätt en av de starkaste och skönaste personligheterna i huset, hon bjuder på sig själv, skrattar och är glad. förklarar väl varför ni gillar surgubbarna sami och glasman som BARA sitter och gnäller o snackar skit om ALLA bakom deras rygg för dom är så feg och slug.

De är alla kära i henne
2020-03-23, 15:37
Medlem
Citat:
Alltså varför är ni så besatta av just Amilia? Varje jävla kommentar handlar ju om henne här inne. Vad hon än gör så är ni på henne, har ni fått nobben av henne eller vad fan är det frågan om?
Amilia är lätt en av de starkaste och skönaste personligheterna i huset, hon bjuder på sig själv, skrattar och är glad. förklarar väl varför ni gillar surgubbarna sami och glasman som BARA sitter och gnäller o snackar skit om ALLA bakom deras rygg för dom är så feg och slug.

Som sagt: Amilia och Glasman borde ensamma låsas in i ett rum, där kan dom sitta och manipulera varandra.
2020-03-23, 15:37
Medlem
herpesvårtas avatar
JÄVLAR I MIN LÅDA vad skadeglad jag blir när jag ser hur plågad Amilia ser ut Känner för att bjuda hela kvarteret på bakverk.

Visar det sig att foten måste amputeras så är det ju så, men på ett sätt vill man ju att hon ska komma tillbaka just för att man ska kunna få nöjet att rösta ut henne. Jag menar är det inte 40% av anledningen till att vi har kollat alla dessa veckor??
2020-03-23, 15:38
Medlem
__Alez__s avatar
Amilia verkar förstå allvaret med corona.
2020-03-23, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktdraken
Alternativt träffa en läkare som troligtvis varit i kontakt med corona smitta.

Fast alltså nä. Sjukvården blandar ju inte personal på det sättet. Vissa jobbar med de som kommer in för förkylningssymptom, andra är på andra avdelningar och avdelningarna är avskilda. Personal som inte jobbar på samma avdelning har just nu ett säkerhetsavstånd på några meter när de pratar med varandra, iaf på sjukhuset i min stad.
2020-03-23, 15:39
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
En tittare som skickade in en balja med godis till dem.
Va det Baljan med Godis som det kom brev till Amilia om?.
Sen i slussen sa hon är det till mig. Till hela gruppen hör man någon annan. hehehehe
Medlem
esetts avatar
Det var sjutton vad Blåvalen upprepar sig nu så precis alla ska höra hur synd det är om henne att hon kanske inte kommer in igen på grund av Corona. Hon måste förstå att dom inte vill att hon ska komma tillbaka.
Medlem
Citat:
Vad gör du på Flashback? Amilia bjuder på sig själv? NEJ, VERKLIGEN INTE. Hon gör ingenting på festerna, latar sig, snackar skit om andra för att höja sig själv, har inte gjort ett piss under de TRE köksveckorna hon har haft det, gnäller över att Lennie inte ger henne tillräckligt med närhet osv. Ut med blåvalen genast!
2020-03-23, 15:40
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Hon ville att Lennie skulle skriva ditt nummer på kryckan.

”Hur ska jag annars kunna ringa dig”

Han svarar
”Slide in to my DMs”

Hahaha hahahahaha Hahahaha
Stackarn kommer få blocka henne first thing haha
Medlem
Hahahah, Amilia ser ut som E.T. 😂😂😂
Medlem
fyfan vilken dramaqueen sjökossan är
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
😀😀😀😀😀😀😀😀😀 Är du på riktigt, eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in