2020-03-23, 15:32
Medlem
hon var den första mannen vid bordet
2020-03-23, 15:33
Medlem
Fruktdrakens avatar
Bb igår: Hej vi tar inte in flera deltagare av anledning corona. (Så alla får stanna, det beror inte alls på att glasman pressat sami att lämna ifall han blir utröstad.)

Bb idag: Hej Amilia ska få åka till sjukhuset där alla sjuka är. Alternativt träffa en läkare som troligtvis varit i kontakt med corona smitta. Hon får komma tillbaka sedan. (Hon har absolut ingen special behandling av produktionen)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Helt sjukt.
Är det sant?

Vad tycker dom i tråden på Facebook om Amilia i övrigt?

Alltså varför är ni så besatta av just Amilia? Varje jävla kommentar handlar ju om henne här inne. Vad hon än gör så är ni på henne, har ni fått nobben av henne eller vad fan är det frågan om?
Amilia är lätt en av de starkaste och skönaste personligheterna i huset, hon bjuder på sig själv, skrattar och är glad. förklarar väl varför ni gillar surgubbarna sami och glasman som BARA sitter och gnäller o snackar skit om ALLA bakom deras rygg för dom är så feg och slug.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aggerthy
hon var den första mannen vid bordet

Vad tycker du om bordsbönen, aggerthy?
Senast redigerad av La Belva 2020-03-23 kl. 15:36.
2020-03-23, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
En tittare som skickade in en balja med godis till dem.

Tack för svar
2020-03-23, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktdraken
Bb igår: Hej vi tar inte in flera deltagare av anledning corona. (Så alla får stanna, det beror inte alls på att glasman pressat sami att lämna ifall han blir utröstad.)

Bb idag: Hej Amilia ska få åka till sjukhuset där alla sjuka är. Alternativt träffa en läkare som troligtvis varit i kontakt med corona smitta. Hon får komma tillbaka sedan. (Hon har absolut ingen special behandling av produktionen)
Men är du helt jävla dum i huvudet, klart dom fixar en privat anläggning där det är max 1-2 personal med skyddsutrustning och hela fallerejet, hon kommer absolut inte att smittas med corona.
Medlem
Simulaia:
Men ni kan väl åtminstone säga att foten är jätte jätte stukad eller att det är en jämte jätte stor spricka i min fot.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Det är inget att oroa sig över, bb har full koll på vad dom ska göra och inte göra
Menar du på allvar att BB gör sin egen bedömning än resten av världen där folk dör varje dag pga av Corona?
Jag tror inte BB och produktionen kan göra en bättre bedömning. Men du kanske har rätt att det sitter extremt kunniga personer i just BB produktionen. Jag vet ju inte vad som sker bakom lykta dörrar i BB.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
Alltså varför är ni så besatta av just Amilia? Varje jävla kommentar handlar ju om henne här inne. Vad hon än gör så är ni på henne, har ni fått nobben av henne eller vad fan är det frågan om?
Amilia är lätt en av de starkaste och skönaste personligheterna i huset, hon bjuder på sig själv, skrattar och är glad. förklarar väl varför ni gillar surgubbarna sami och glasman som BARA sitter och gnäller o snackar skit om ALLA bakom deras rygg för dom är så feg och slug.
Hahahahahahahhahahahahahahahhahahaha
2020-03-23, 15:36
Bannlyst
Citat:

Hade gärna lagt dig över knät och smiskat dig.
Medlem
Citat:

Välkommen från Facebook.

Amilia har varit rolig vissa stunder, JA. Men maken till självcentrerad människa har jag aldrig beskådat. Jag jag jag jag jag. Gnäller och är otacksam mot allt och alla. Ingen självinsikt.
Vi kommenterar mycket eftersom hon syns i DC 85% av tiden. Hon filmas konstant.
Medlem
Citat:
Hahahahahah Amilia? GLAD? Bjuder på sig själv?

ÅRETS SKÄMT.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in