2020-03-21, 18:22
Medlem
Hela känslan försvinner med "Raggar tema" när dom inte lirar lite Rockabilly o grejer. Kör sina 5 skit låtar varje party kväll
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
sami o glasman

Exakt, allt för att slippa köksveckan och att försöka knyta sig mer till att lennie ska ta hand om fettot
Inte julia med? Hon sa väl att hon också skulle det väl?
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Har spenderat ohälsosamt mycket tid härinne sedan starten och kollat i princip dygnet runt. Och det har varit mestadels kul att få gnälla, diskutera, skratta och klanka ner på programmet såväl som deltagarna här i tråden.

Men jag har sista veckan börjat tröttna rejält på huset. Skriket, gnället och all produktionsfavorisering av somliga deltagare har i princip gjort att jag gett upp programmet i sin helhet nu. Kikade in idag och ser att Glasman manipulerat Sami att lämna med honom vilket var väntat men sorgligt för jag är säker på att Sami hade stått som vinnare där i maj om han bara inte kände efter så mycket som han gör, eller lät sig dras med i den negativa Glasspiralen.

Jag kommer definitivt inte återuppta mitt tittande av BB om Sami lämnar, så vill med detta säga tack alla som förgyllt denna tråd under dessa veckor och må corona stänga huset! SORRY jag menar hoppas Lennie eller Julia vinner, och Amilia åker med huvudet före nästa omröstning!
It's been a blast you guys

Men nu känns det som att DU gör en Sami! Min favvoflashbackare ju!

Men jag är helt enig med dig och känner ju samma sak! Vi ses i flaschbackmängden hoppas jag!
2020-03-21, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
sami o glasman

Exakt, allt för att slippa köksveckan och att försöka knyta sig mer till att lennie ska ta hand om fettot

Som jag tidigare skrev så hade inget hindrat elefantflickan med arselhakan att sitta vid köksön på en stol och hacka sallad eller steka köttbitarna istället för att ligga raklång 23,5h av dygnets 24 timmar
2020-03-21, 18:24
Medlem
iok22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Sami har redan gått in i bikten och sagt att han ska lämna. Han har 24 h på sig att ångra sig.

Något ni sett själva i bikten eller något sami/glasman bara råkade tala om för varandra när varenda kamera var riktad mot dem?
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Har spenderat ohälsosamt mycket tid härinne sedan starten och kollat i princip dygnet runt. Och det har varit mestadels kul att få gnälla, diskutera, skratta och klanka ner på programmet såväl som deltagarna här i tråden.

Men jag har sista veckan börjat tröttna rejält på huset. Skriket, gnället och all produktionsfavorisering av somliga deltagare har i princip gjort att jag gett upp programmet i sin helhet nu. Kikade in idag och ser att Glasman manipulerat Sami att lämna med honom vilket var väntat men sorgligt för jag är säker på att Sami hade stått som vinnare där i maj om han bara inte kände efter så mycket som han gör, eller lät sig dras med i den negativa Glasspiralen.

Jag kommer definitivt inte återuppta mitt tittande av BB om Sami lämnar, så vill med detta säga tack alla som förgyllt denna tråd under dessa veckor och må corona stänga huset! SORRY jag menar hoppas Lennie eller Julia vinner, och Amilia åker med huvudet före nästa omröstning!

Synd att du inte har märkt att Sami ville sticka från vecka två och det varit Glasman som övertalade honom att stanna. Att nedvärdera Sami att han skulle vara lättmanipulerad är att sätta likhetstecken med Mergim som är ung och lätt att manipulera. Sami är klyftigare än så. Han har en tuff erfarenhet och bara klara av att vara nykter alkoholist med ett jobb han älskar säger mig något helt annat.

Jag brukar hålla med dig i dina analyser men dock inte den här.
Medlem
helvete vilken skillnad det är på stämningen i huset med eller utan glasmna
2020-03-21, 18:25
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Går det på något sätt se klipp via en PC? Verkar inte finnas på Big Brother-sida hos Cmore.
Går nog på Cmore.
Du kan köra Chrome i Developer mode och Välja köra chrome i virtuelt Android läge.

Det funkar på TV4. så funkar nog på Cmore på samma sätt.
Senast redigerad av Lunatic 2020-03-21 kl. 18:27.
Medlem
Conny63s avatar
Nu vill vi höra 50-60 tals musik hela djävla kvällen
Medlem
Jasse vet redan om att de ska lämna.
2020-03-21, 18:26
Medlem
D_120s avatar
Citat:

Åååh <3 vi hade en diskussion om dig igår natt hur vi saknar dig och undrade vart du tog vägen. Fint av dig att kika in o skriva det här, även om det självklart är tråkigt att läsa. Men förstår vad du menar. Det blir mindre o mindre tittande för mig ju mer gräddfil Amilia får. Så fort hon lyckas få immunitet tappar jag mer lust att kolla

Ha det bäst!
2020-03-21, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Det var när hon insåg att hon måste vänta flera minuter till på middagen när hon satt sig vid bordet redan.

https://imgur.com/HG1F6x3
"Maten är serverad på tallrikarna där borta och ingen serverar mig."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in