2020-03-23, 15:20
Medlem
Amilia är så ful när hon gör sina äckliga självgoda miner. Jag spyr.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nishti
Tveksam till att så drastiska åtgärder behöver tas för att man träffar en person.

Löfven sade tydligt; försiktighetsprincipen gäller först! Skall då BB göra en annan bedömning?
Medlem
Herregud, kikade in i supportergruppen och fick en kallsup av alla tårar där inne.
Men såg ett ”förmanande” inlägg tidigare om att

nu måste vi skärpa oss, vi är vuxna människor och ska inte mobba andra osv osv osv bara glada toner tack mvh Familjeliv

Sååååå tacksam att Flashback finns
2020-03-23, 15:21
Medlem
Hon kommer få åka till en privat anläggning och möta kanske 1-2 i personalen bb har full koll på läget
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Ja, vi väntar på brevet från BB och dess innehåll just nu. Eller väntar de till kvällen för att avslöja innehållet?
Blir ingen cigg fram tills brevet kommer...buhu
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Du kommer inte tillbaka, Amilia. För stor risk att du smittar ner de andra. HEJDÅ!
2020-03-23, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nishti
BB på twitter:
”Amilia ska alltså åka till doktorn och kika till sin fot. hon ska inte åka hem.”

Som sagt:
Det kan bli svårt att hitta en ledig doktor i dessa tider. Det lär bli att ringa veterinären.

Eller så Kanske doktorn Mikael på TV4 kan titta på lilla fossingen i sändning
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
hur många dagar har de suttit i huset nu? Är det drygt halva tiden eller? Typ 55 dagar?
Inte ens 50 dagar ännu
Medlem
Hon ville att Lennie skulle skriva ditt nummer på kryckan.

”Hur ska jag annars kunna ringa dig”

Han svarar
”Slide in to my DMs”

Hahaha hahahahaha Hahahaha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Du kommer inte tillbaka, Amilia. För stor risk att du smittar ner de andra. HEJDÅ!

HOPPAS!
2020-03-23, 15:23
Medlem
Citat:
Jag håller med dig och HeligaModer att Amelia har en viss karaktär. En man ogillar när man ser BB. En hel del kanske bara är spel inför tittarna.
"Viss karaktär" är ju helt klart en underdrift.

Jag känner en som är exakt som Amilia och därför får jag sjuk avsmak av henne, för att jag vet hur det är att göra med en sådan person irl. Har sagt flera gånger att jag KAN tycka att hon är rolig, men hennes småroliga kommentarer väger inte upp hennes vidriga beteende längre. Det är bara fler och fler saker hon gör som gör mig förbannad, den här stukningsskiten är det senaste och tamigfan värsta hittills.
2020-03-23, 15:23
Medlem
Citat:
Löfven sade tydligt; försiktighetsprincipen gäller först! Skall då BB göra en annan bedömning?

Antagligen blir hon körd i bil direkt dit hon ska bli undersökt. Hon kommer ju inte vistas i samma lokaler som ev coronasmittade då de hänvisas till tält utanför sjukhuset. Doktorn som undersöker henne får vi anta är garanterad att inte bära smitta.

Jag är helt enkelt tveksam till att så drastiska åtgärder kommer behövas utan jag tror BB just nu jobbar för att detta ska gå att genomföra utan att hon behöver lämna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in