2020-03-23, 12:55
Bannlyst
Nu är Mergim i sitt naturliga element.
2020-03-23, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder

Jag känner sån jävla frustration av att INGEN där inne säger vad de tycker?! Hade bara någon där inne sagt till henne vad alla tänker så tror jag hon iaf fått en chans att ta åt sig. Att inte en enda person där inne vågar vara ärliga mot varandra, och menar inte bara till Amilia, utan över huvudtaget.
Fast hon förstår ju inte. Victoria försökte säga åt henne flera gånger när hon inte hjälpte till under matveckan, men slog bort det och skyllde på att Victoria inte ville ha hjälp och pratade skit om henne i en vecka efteråt. Det är ju väldigt svårt att ge kritik till någon som inte anser att hon kan göra fel. Antar att de inte orkar tjafsa och få massa skitsnack efter sig.
2020-03-23, 12:56
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hereditas
Att de fick godis av en tittare kommer de ju inte klippa bort till avsnittet (antar jag, det känns ju som en ganska "stor" grej) så hela "TILL MIG??"-biten lär ju komma med

Den ligger redan ute på appen.
Nu vet vi hur mycket godis Amilia brukar köpa en vanlig måndag 🤣
2020-03-23, 12:57
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag tycker att det är fint att han är känslig, inte har något behov av att hävda sig och vara macho. Men jag gillar verkligen inte att han daltar med någon som behandlar honom som skit. Samtidigt kan jag förstå honom. Normaliseringsprocessen, omständigheterna där inne, det är en tävling, folk ser allt han gör osvosv. Aah svårt. Är fortfarande kär, men börjar fundera på om det verkligen är värt att byta gym...

Men finns det bara två typer, känslig eller macho?

Jag tycker man kan ha kahones och vara trygg i sig själv utan att leka macho. Och man kan ha en känslig sida som man utan att ha så nära till gråt.

Dessutom har jag noll förståelse till varför han låter Mergim hålla på å pilla på honom som om de vore ett par ibland. Han verkar medveten om Mergims förälskelse, varför inte backa och göra det enklare för honom istället för att ge honom så inbjudande signaler? Nej jag blir förvirrad av Lennie, men känner ingen attraktion till honom alls, även fast jag tänkte "mums" när han kom in i huset.
2020-03-23, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Jag tvivlade 5 sekunder på JULLAN men COACH BOONK gick in och fick mig att inse att jag aldrig ska tvivla!

Nu för jag vidare hans ord till dig! TVIVLA INTE PÅ LENNIEGOS! Snart är askungen ute och då OCH endast då kommer du få se han växa till en fin svan, han är redan en fin svan men ännu finare svan då

#INGETTVIVELTRUMVIRVEL #GOSFÖREMOS #DALTANDEFÖREHALTANDE
HAHAHAHA världens. bästa. hashtag.

Men okej, jag tror på dig!! Längtar till dagen Amilia ryker, och Lennie får bli fri från sin puppa och flyga fritt som den vackra fjäril han är.

Kan vi (NI) snälla inte göra om samma misstag igen den kommande veckan, och ge Amilia en fördel? Vill verkligen bara att hon ska ut nu.
2020-03-23, 12:58
Medlem
2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Om ni får säga vilken ordning ni vill att folk åker ut, hur ser det ut idag för er då?

Börjar med vem jag vill ska åka ut först och den som står sist är alltså vinnaren.

Mergim
Frida
Martin
Amelia
Lennie
Alex
Viktoria
Sami
Jasse
Glasman
Mergim
Victoria
Alex
Frida
Amilia
Martin
Jassa
Lennie
Julia
Glasman
Sami
2020-03-23, 12:59
Medlem
Citat:
Haha sant, i och för sig. Är väl samma sak där att det är otaktiskt att bli ovän med folk, ser ju dålig ut för tittarna. Speciellt för Mergim som redan fått varningar för sitt beteende.

Patetiskt är verkligen ordet.
I detta fall tror jag han skulle vinna fler fans om han hade sagt åt henne Men han vågar nog inte.

Fan vad nice bänk/soffa de har byggt! Sami älskar att pyssla med det. Mer sånt framöver så han inte blir uttråkad!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Den ligger redan ute på appen.
Nu vet vi hur mycket godis Amilia brukar köpa en vanlig måndag 🤣
De flesta verkar gå upp i vikt under sin tid i BB. Nog bara Amilia som kommer gå ner i vikt. 😂
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2018
Mergim
Victoria
Alex
Frida
Amilia
Martin
Jassa
Lennie
Julia
Glasman
Sami

Ändå rätt likt!
2020-03-23, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
I detta fall tror jag han skulle vinna fler fans om han hade sagt åt henne Men han vågar nog inte.

Fan vad nice bänk/soffa de har byggt! Sami älskar att pyssla med det. Mer sånt framöver så han inte blir uttråkad!
Jaa, säkert! Men kan samtidigt förstå att han inte orkar heller, med tanke på att hon alltid har rätt.

Hahah jag tänkte exakt samma sak!! Kryckorna och det här har ju varit Samis bästa moments typ. Man kan ju hoppas att BB förstår att det kan vara bra med lite fler aktiviteter, för alla inblandade parter (dvs Sami och oss tittare).
2020-03-23, 13:01
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Fast hon förstår ju inte. Victoria försökte säga åt henne flera gånger när hon inte hjälpte till under matveckan, men slog bort det och skyllde på att Victoria inte ville ha hjälp och pratade skit om henne i en vecka efteråt. Det är ju väldigt svårt att ge kritik till någon som inte anser att hon kan göra fel. Antar att de inte orkar tjafsa och få massa skitsnack efter sig.

Fast jag tycker ändå inte det var ärligt nog, det blev bara ett tramsigt bråk istället. Men absolut har både Victoria och Julia försökt säga till, men även när jag ser dem säga till så känner jag ändå frustration!
2020-03-23, 13:02
Medlem
Är det inte lite sjukt ändå att glasman o julia pratade i poolrummet ganska nyligen om att båda kanske skulle få stanna, nu är både sami o glasman positiva som fan, låter som det jag hört via ryktesväg har kommit till skott =) bb kommer rigga rösterna så båda stannar, men dom gör det smart, dom har givetvis inte sagt nånting om vad som kommer hända, för hade de läckt vidare så hade de tagit hus i helvete, dom har fått pengarkontrakt oavsett utgång är det senaste jag hört iaf, nånstans mellan 100-250k. längtar redan tills ikväll !!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in