2020-03-23, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon kokade faktisk pasta i lördags! Pasta med pesto tog minst en timma att göra. Hon satt på en stol framför spisen. Så nu har hon gjort sitt för all framtid och behöver då rakt inte tacka när andra gör saker.

Hon stekte även pyttipanna och la i en långpanna för några dagar sedan 😜
2020-03-23, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Har tyckt att hennes beteende är roligt, just för att hon själv inte har någon som helst självinsikt. Hon fattar inte att hon är lat, egoistisk, missunnsam, avundsjuk, respektlös och manipulativ. Det är kul att titta på tycker jag.

Men nu vill jag bara att hon ska få ta del av kritiken så hon fattar hur jävla irriterande hennes beteende är.
Kan hålla med till viss del, men har tyckt det varit mer irriterande än underhållande haha. Men kan ändå förstå det roliga i det.

Man kan ju hoppas att någon sätter henne framför en dator, tejpar upp hennes ögonlock och scrollar i den här tråden.
2020-03-23, 12:34
Medlem
Citat:
Har tyckt att hennes beteende är roligt, just för att hon själv inte har någon som helst självinsikt. Hon fattar inte att hon är lat, egoistisk, missunnsam, avundsjuk, respektlös och manipulativ. Det är kul att titta på tycker jag.

Men nu vill jag bara att hon ska få ta del av kritiken så hon fattar hur jävla irriterande hennes beteende är.

Det har alltså lyckats med att manipulera hela Sundbybergs moderat kår.
Stackars krakar !
2020-03-23, 12:35
Medlem
Känslan hos Amila när Lennie blir ompysslad i Vickys knä.

Och nu förstör hon allt med lite gråt också.

LENNIE SLUTA PUSSA HENNES HAND FÖR HELVETE
2020-03-23, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
I feel you, sister. Drar fram med dammsugaren hela tiden + lagar mat, diskar, tvättar etc (har en massa ungar med tillhörande gubbe).

Jag kan inte föreställa mig Amilia med dammsugare eller diskandes. Jag kan däremot tänka mig att hennes föräldrar kommer säg en två gånger i veckan och röjer upp det som behövs. Hon känns helt handlingsförlamad. Hur får sådana här människor arbeten?
Hahah exakt så. Och jag har varken ungar eller gubbe

Verkligen inte jag heller. Jag har så himla svårt att förstå att det finns föräldrar som gör det. Hade jag ringt till min mamma och bett henne komma hit och städa åt mig hade hon skrattat mig i ansiktet och klickat mig. Hon är ju "bra" på att prata, så hon lyckas väl prata till sig jobb. Om hon är bra på det hon gör är ju väldigt svårt att säga.
2020-03-23, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakinah
Hon stekte även pyttipanna och la i en långpanna för några dagar sedan 😜
Men då så, det räcker ju för 100 dagar!

Nu börjar hon böla igen. Tvingar Lennie att hålla hennes hand. Det är helt orimligt att det gör sådär ont när hon ligger stilla.
2020-03-23, 12:37
Medlem
Chandler Bings avatar
Va fan händer med Amilia? Jag döööööör
Medlem
137MGs avatar
Alltså alla försöker vara så himla positiva och peppa henne men hon ska vara så jäkla pessimistisk hela tiden. Det ska vara synd om henne.
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Haha JA just då var det därför hon grät. Sen har hon hunnit med att böla ett antal ggr till sedan dess dock, bland annat över godisskålar och liknande men det såg du nog.

Jag har missat allt.
Jag missade tamejfan ”TILL MIG!”
Säg att någon spelade in det.
Var det från Nadja till Alla?
Medlem
Översidan av handen ser ju...trevlig ut
2020-03-23, 12:38
Medlem
Citat:

Precis, det är fascinerande att titta på. Men man vill ju ha reaktionen i livesändning. Någon där inne borde ju säga åt henne. Victoria försökte väl för några veckor sedan men gav upp då Amilia inte kunde ta åt sig av någon Victoria sa.
2020-03-23, 12:38
Medlem
Jag hatar att säga det men FAN vad avtänd jag blir på Lennie när han håller på och daltar med henne på det här sättet. Om han hade rest sig upp, gått ut därifrån och aldrig gått in i det där jävla rummet igen så hade jag lämnat snigelspår efter mig i en vecka framöver.

VAD håller han på med?!?!?!?!?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in