2020-03-22, 22:00
Medlem
Kleinbeins avatar
Alltså Mergims brun utan sol just nu, makalöst fult
2020-03-22, 22:02
Medlem
Lisa2 är så jävla vidrig person
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleinbein
Alltså Mergims brun utan sol just nu, makalöst fult
Likaså Lennies
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Men ditt jävla superpucko. Vad tror du Vickans makt kommer bli? Det är alltid en makttävling och den vann Vickan. Det personen brukar få rädda kvar en person.
Vem fan är det som inte kan reglerna.
Vem tror du Vickan räddar kvar? Glasman eller?
Skit i trollet, har man en hjärna så fattar man att mergim kan räddas, han blev avstängd att sätta sig själv i säkerhet med immunitetstävlingar/omröstningar där man kan räddas etc, men eftersom makten är en annan individ så kan man ju alltid räddas. enkel matematik
2020-03-22, 22:04
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Men ditt jävla superpucko. Vad tror du Vickans makt kommer bli? Det är alltid en makttävling och den vann Vickan. Det personen brukar få rädda kvar en person.
Vem fan är det som inte kan reglerna.
Vem tror du Vickan räddar kvar? Glasman eller?
Hon får ju välja vem hon vill. Utom den som är autonominerad.
Sedan kan ju BB ändra sig, vilket de gjort flera gånger och låta Mergim räddas. Who knows.
För min del är han inte värdig en räddning utom skall autonomineras för sitt beteende.
Naturligtvis förstår både ju och jag att du vill ha ut Glasman och jag vill inte det.
Jag respekterar dina val. Du får gärna välja Amelia för min del.
2020-03-22, 22:05
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Överträdelser ett flertal gånger utmynnar i straff. Man kan inte åka räkmacka för att någon annan tycker annorlunda. Sluta jiddra om trollen, du vet vad som gäller likaså Mergim
Regelöverträdelser är inte detsamma som att vägra en tävling, eller misslyckas i en tävling. Mergim har brutit mot reglerna ett par gånger när han flippat på deltagare och kallat dem allt möjligt, och det har han fått varningar för.

Det har ingenting att göra med att han, den här veckan, hänger löst för att han vägrade delta i en tävling.
2020-03-22, 22:06
Medlem
Breaking News : blåval har haft samma kk 8 år , jag skulle gärna vill se en bild på denna individ.
2020-03-22, 22:06
Medlem
Lord2Moynes avatar
Vem av sprutnarkomanerna på Plattan har varit Amilias KK i 8 år? Träd fram om du ser det här!
2020-03-22, 22:08
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Vem av sprutnarkomanerna på Plattan har varit Amilias KK i 8 år? Träd fram om du ser det här!
Hands upp!

Skojar bara
2020-03-22, 22:09
Medlem
D_120s avatar
HERREGUD kan ni snälla hålla käften om Mergim kan räddas av makt eller inte!!!!! måste vara 100 sidor av det skitet! Möts upp i Västerås eller den bonnhåla ni kommer ifrån o gör upp det där istället för här

Tråden var till och med bättre när det handlade om någon jävla hockeymatch eller något
Medlem
Trollsvanss avatar
Frida snackar om sitt sexliv igen 😑
Otippat. Alla kanske inte vill höra på den skiten 🤮Inte konstigt om dom andra inte tar till sig henne riktigt.
För hon flyter ju bara omkring utanför grupperingarna. Hon kommer inte riktigt in.
Detta är en av anledningarna.
Verkar som att knulla är det enda som rör sig i skallen på henne.

Minerna på dom andra är ju av blandat slag 😂
Medlem
__Alez__s avatar
Är Sami och Glasman på utegården?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här