2020-03-22, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Bra tal av Löven👍
Tur inte Åkesson är vår ledare!
Har den rödnäsade lögnhalsen talat i BB?
2020-03-22, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Omg nej Alex skäm inte ut det svarta folket nu

Det tåget har gått.
2020-03-22, 21:28
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Han borde inte ens fått chansen att bli räddad av henne eftersom han sket i att tävla som den fegis han är, det var nog det han menade.

Nej, det han har försökt övertala sig själv är att det här är produktionens sätt att rädda Mergim. Som att det på något sätt var nödvändigt när Victoria satt på makten. Jag måste sluta att besvara idioten innan jag får Corona i röven.

Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Jag tänker på tittare som hade fått välja mellan Mergim och Glasman.

Okej, en sista gång. Det skulle aldrig komma till det eftersom att Victoria hade räddat kvar Mergim med sin makt.
2020-03-22, 21:30
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Nej, det han har försökt övertala sig själv är att det här är produktionens sätt att rädda Mergim. Som att det på något sätt var nödvändigt när Victoria satt på makten. Jag måste sluta att besvara idioten innan jag får Corona i röven.
Okej, en sista gång. Det skulle aldrig komma till det eftersom att Victoria hade räddat kvar Mergim med sin makt.

Mergim var autonominerad efter hans beteende. Vickan hade fått välja mellan Jullan och Glasman.
2020-03-22, 21:32
Medlem
Värdelöst att avslöja influensahysterin till deltagarna, hade vart skönt för de att slippa skiten.
2020-03-22, 21:33
Medlem
Citat:
Mergim var autonominerad efter hans beteende. Vickan hade fått välja mellan Jullan och Glasman.
Det är ingen ide att försöka förklara för en del, de tar inte åt sig av fakta, ungefär som att blanda olja med vatten, det liksom bara glider av dem.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Tror du det fortfarande? BB har ju bekräftat om och om igen att Mergim hade kunnat räddas av makten, senast av Malin idag när hon pratade om omröstningen och sa att en av de nominerade kommer räddas av makten, och två skulle hänga löst. Inte - ett - ord om att Mergim inte skulle kunna räddas av makten.
Medlem
Citat:
Nej, kolla på bbs instaklipp med malin 3 nominerade, en räddas, det betyder alla hon fick välja mellan de 3! bb har även bekräftat detta, samt att jag kolla via kontakter
2020-03-22, 21:35
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ändrade dom sig angående att han fick räddas av makten?
Senast redigerad av eribabsi 2020-03-22 kl. 21:39.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hon berättade en historia om en snubbe hon låg med o han va sängvätare o pissade i sängen när hon va där. Det tog henne över 10 min att komma dit o hon avslutade inte ens historien förrän bb kallade henne till bikten. Sen bröt hon ihop.
Lite sen på bollen men har krökat. Det såg jag ju. Fattade inte att det var det hon fick skäll för. Hon svamlade om att de hade sex och ingen av dem viste vem som pussar under sexet.
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Men det här med corona måste väl vara BS? Det är väl bara att ta ett blodprov på personen som ska gå in... eller...?

😂
Dom ska bara knalla in på ett sjukhus och testa en person för att den ska kunna vara med i big brother menar du.

Japp! Absolut. Det är prio ett för sjukvården, att testa folk för nöjes skull när dom är helt överbelamrade.
Sorry att behöva säga det men, så lätt är det inte. Coronasituationen i sverige går inte direkt åt rätt håll. Så jag kan förstå dom.
Men det kommer jävligt olägligt. Hur BB-produktionen än gör nu så ser det ut som dom favoriserar och lägger upp det till sin fördel och inte att vi tittare får bestämma så som det alltid varit.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Det är ingen ide att försöka förklara för en del, de tar inte åt sig av fakta, ungefär som att blanda olja med vatten, det liksom bara glider av dem.

Ja, du har alldeles rätt. Men vad är svårt att förstå i alla BB har man aldrig kunnat sitta dubbellöst. Det är autonominering som gäller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in