Citat:
Ursprungligen postat av
-SchmergliN-
Det var uppenbart (för alla som inte hade på sig regnbågsfärgade glasögon) att direkt Sami eller Julia yttrade något positivt om huset så slog Glasman snabbt ner det med att det minsann inte är kul där inne och att de kan ha lika roligt på utsidan.
Han var inte stöttande någonstans utan ville bara dra ner Sami och Julia i sin misär. Misery loves company.
Jag är för Rainbow. Det sticker jag inte under stol med. Men ännu en gång så yttrar du något som inte stämmer alls. De har hela tiden stöttat varandra. När någon är nere finns de för varandra och ingen drar ner någon annan. Jag förstår att du tycker om Amelia gruppen bättre. Men för att jag är en Rainbow fan så hittar jag inte på vad de säger eller gör. Jag gillar de inte men varför ljuga om något. Det är helt enkelt inte sant det du skriver. Du hittar på och sprider sedan skiten.
Jag hoppas att båda är kvar imorgon. Men blir det inte så är det tyvärr så. Men jag hittar inte på något om den andra gruppen. Snackar om dom jag inte gillar och kallar de för öknamn när jag lackar. Men inga hittepå stories. Alla har sina bittra dagar men de är där för varandra som stöd.