2020-03-22, 18:55
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Glasman bad honom att sluta packa och gå till bikten. Jullan var med och hon var samtidigt rädd att åka imorgon.

Kanske han har fått tillsägelse att sluta dra i Sami.
2020-03-22, 18:56
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon sa ju hon inte har bra kontakt med sin biologiska familj. Man kan tänka sig varför..
Ja hennes mamma lär ju ha dött efter att ha kluttat ut en sån vämjelse. Pappan sprang väl raka vägen till Nybroviken och köpte ståplats där.
2020-03-22, 18:56
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Trist utveckling på såpan.
Men det är priset Cmore/TV4 får betala nu, pga redigering av deltagarna, man visar inte deltagarnas riktiga beteende i tv sändningen, man censurerar liven, dessutom eftersänder man den sk liven, man påverkar medvetet nomineringar, tävlingar och röstningar, de så kallade "experterna" i panelen under tv sändningarna är äckligt partiska, värre fake har sällan skådats.
De enda som har lite personlig integritet i denna säsongen är Glasman Sami och Julia, som nu har förstått att det inte går att vinna mot produktionen, de har förstått att produktionen styr till 100% vem som blir nominerad eller inte, vem som skall räddas osv vem fan skulle vilja vara kvar då? Jo de dumma spånen som inte förstår bättre. De som säger att Glasman ligger bakom att Sami skall lämna är fan förståndshandikappade, det är pga Glasman och Julia Sami stannat så länge han gjort.

Såhär har det INTE varit i de historiska säsongerna av BB, deltagarna har alltid fått vara sig själva, de har haft kul underhållande tävlingar och utmaningar. Castingen var grym förr, man antog inte några bortskämda c-tub kändisar utan man tog vanliga människor med olika livserfarenheter. Nu är det mediakåta bortskämda snorungar som lismar i kamerorna så fort chansen finns, de äckligaste lismarna är Fake muslimen, Plank Jassa och Blåsfisken, och produktionen fullkomligt älskar det, VA?!?!?!
Näää hoppas Sami Glaset och Julia lämnar, så kan skiten gå omkull, en sak är dock säker, CMore och TV4 kommer aldrig mer rodda en säsong BB.

Äntligen någon som tar bladet från munnen och berättar hur detta pinsamma bb fungerar. Så du fick bli mitt första inlägg (efter att jag lurkat runt här sedan urminnes tider&#128561
2020-03-22, 18:57
Medlem
Lunatics avatar
Amilia kör in hela fingret i munnen
http://www.bilddump.se/bilder/20200322185622-66.146.193.33.jpg
2020-03-22, 18:58
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Tror ni Julia kommer få mer röster om hon sitter mot Glasman?

Tror inte det eftersom Sami-supportrarna vill ha ut Glasman för att han påverkar Sami negativt.
2020-03-22, 18:58
Medlem
esetts avatar
Bjuckar också på en hungrig Blåval.

http://www.bilddump.se/bilder/20200322185743-85.224.126.99.png
2020-03-22, 18:59
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Fan vad lättskrämd Lennie är. Det är lite omanligt. Han känns som en sån som låter flickvännen döda getingen som flugit in genom det öppna fönstret.

Mycket omanligt.
Blev lite småtänd på honom när han pratade om sin dominans i sängen, precis vad jag vill ha. Men dag för dag så försvinner pirret, allt eftersom han fjantar sig..
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Han verkar inte så intresserad av BBK heller... Sami verkar faktiskt smått irriterad när han svarar på Glasman.

Han kanske märker att det är lättare att umgås med en sån som Martin för han tränger sig inte på och tjatar hela tiden? det är alltid en massa krav av Glasman som ska styra och ställa det hade vem som helst tröttnat på... får själv huvudvärk av att bara lyssna på dåren som dessutom verkar lida av messiaskomplex.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
han försökte även med omvänd psykologi under frågestunden "jag är inte så säker på att ni borde rösta kvar mig" haha patetiskt....
Haha, jo jag tänkte också på det
2020-03-22, 19:00
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Absolut. Det är sådant BB måste börja att köra. Lite fler roliga uppdrag och tävlingar. Inte sitta i,soffan 90 % av tiden och lyssna på Amelia. Kör grejer hela tiden.

Det var väl inte ens BBs initiativ men deras eget. Och det var bra
2020-03-22, 19:01
Medlem
codemeds avatar
En trött blåval

http://www.bilddump.se/bilder/20200322190040-213.50.164.1.jpg
2020-03-22, 19:02
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Kanske han har fått tillsägelse att sluta dra i Sami.
Jag har följt dina kommentarer och gillar de ofta men ibland som denna är den imbecill
När Sami ville dra igår så sade Glasman att Sami är en idiot om han lämnar för hans skull då han har en extremt stor chans att vinna miljonen. Sami lugnade sig därefter. Glasman vill hela tiden att han skall stanna. Han nämnde mellan raderna för Jullan att om han skulle stanna kvar imorgon så är det för att Sami skall ha en stöttepelare.

Hur och var får ni er dynga någonstans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in