2020-03-22, 07:09
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Dum eller? Hon har varit på honom flera kvällar i rad. Inget är bekräftat att han har ens doppat.
När han sover så drömmer han och flämtar umderligt och det låter som knull. Men det är det inte för det låter likadant när han sover ensam.

Det stora svinet i huset sär däremot den äldre arabiske herren som gnider sitt kömsorgan ständigt på en osäker ung kille som ännu inte hittat sig själv. Araben är 15 år äldre än sin adept och utnyttjar honom stenhårt. Sedan beter han sig som Sveriges gosigaste kille och blev vald att stanna idag. Det är ju för fan snudd på pedofili direktsänt i liven.

DET gör mig äcklad inte att två vuxna människor av motsatt kön har sex.

Äldre arabiska herren?🤔
2020-03-22, 07:11
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
4 rullar toalettpapper och två handdesinfektion till den som levererar nattens sexvideo med Julia och Glasman!
2020-03-22, 07:12
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Äldre arabiska herren?🤔
Han pratar om Lennie!
2020-03-22, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
4 rullar toalettpapper och två handdesinfektion till den som levererar nattens sexvideo med Julia och Glasman!

Något inlägg ovanför ditt lade någon upp en video från Instagram någon hade spelat in.
Mycket motbjudande
2020-03-22, 07:34
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiritedawayFFS
Finns en fansida på Instagram som spelade in när det hände så man får väl avgöra själv..
https://www.instagram.com/tv/B-BGvIVHQbw/?igshid=1t4g145jfxufj

Då var det detta jag såg och precis efter här ser man att han har på sig kallingarna.
Löjligt! I mina ögon har dom bara fjortis-gnidit sig mot varandra.
2020-03-22, 08:09
Medlem
när på måndag ska juden dra? livesändnigen?
2020-03-22, 08:25
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
när på måndag ska juden dra? livesändnigen?
Ja, jag tror det.
2020-03-22, 09:12
Medlem
Trist utveckling på såpan.
Men det är priset Cmore/TV4 får betala nu, pga redigering av deltagarna, man visar inte deltagarnas riktiga beteende i tv sändningen, man censurerar liven, dessutom eftersänder man den sk liven, man påverkar medvetet nomineringar, tävlingar och röstningar, de så kallade "experterna" i panelen under tv sändningarna är äckligt partiska, värre fake har sällan skådats.
De enda som har lite personlig integritet i denna säsongen är Glasman Sami och Julia, som nu har förstått att det inte går att vinna mot produktionen, de har förstått att produktionen styr till 100% vem som blir nominerad eller inte, vem som skall räddas osv vem fan skulle vilja vara kvar då? Jo de dumma spånen som inte förstår bättre. De som säger att Glasman ligger bakom att Sami skall lämna är fan förståndshandikappade, det är pga Glasman och Julia Sami stannat så länge han gjort.

Såhär har det INTE varit i de historiska säsongerna av BB, deltagarna har alltid fått vara sig själva, de har haft kul underhållande tävlingar och utmaningar. Castingen var grym förr, man antog inte några bortskämda c-tub kändisar utan man tog vanliga människor med olika livserfarenheter. Nu är det mediakåta bortskämda snorungar som lismar i kamerorna så fort chansen finns, de äckligaste lismarna är Fake muslimen, Plank Jassa och Blåsfisken, och produktionen fullkomligt älskar det, VA?!?!?!
Näää hoppas Sami Glaset och Julia lämnar, så kan skiten gå omkull, en sak är dock säker, CMore och TV4 kommer aldrig mer rodda en säsong BB.
2020-03-22, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Ser ut som tjocka ådror
Du har nog rätt. Såg det på benen också.
2020-03-22, 09:40
Medlem
foxieroxies avatar
Tror Julia kommer få fruktansvärd ångest när hon inser vad hon har gjort med Glasman. *ryser* Om inte i huset så när hon kommer ut ur huset till sin egen verklighet.

Glasman, mästare i manipulation. Föll från tronen i Rainbow och drar med sig Sami och Julia i fallet, medvetet.

Sami. Måtte produktionen leda in honom på rätt spår för att stanna.

Varför går man in i ett socialt experiment med målet att vinna en miljon för att avbryta när nästan halva tiden har gått. Framför allt Julia har ju hävdat att hon är en sådan vinnarskalle. Loosers.
2020-03-22, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Tror Julia kommer få fruktansvärd ångest när hon inser vad hon har gjort med Glasman. *ryser* Om inte i huset så när hon kommer ut ur huset till sin egen verklighet.

Glasman, mästare i manipulation. Föll från tronen i Rainbow och drar med sig Sami och Julia i fallet, medvetet.

Varför går man in i ett socialt experiment med målet att vinna en miljon för att avbryta när nästan halva tiden har gått. Framför allt Julia har ju hävdat att hon är en sådan vinnarskalle. Loosers.
Varför frågar du när du ändå inte är kapabel till att inta svaret?
Som Ingemar Stenmark sade till en Korkad Journalist som han blev irriterad på efter att han fått en korkad fråga.
- Int lönt o förklar för en som int begrip.
2020-03-22, 09:51
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie

Håller med helt. Däremot tycker jag att Julia är lika äcklig så på nåt vis passar dom ihop. Varför alla ser upp till den där Alex begriper jag inte heller. Han går omkring som en kung och ska vara PK i allt. Jag tittar bara på TV,n dock men av det jag ser där finns mycket att orda.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in